ادعای کوشنر: برخی کشور‌های دیگر نیز خواهان برداشتن گام‌های مشابه امارات هستند

جرد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ مدعی شد با شماری کشور‌های دیگر صحبت کرده که آن‌ها نیز خواهان برداشتن گام‌های مشابه امارات هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، جرد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ با اشاره به توافق اخیر امارات و رژیم صهیونیستی مدعی شد شماری دیگر از کشور‌ها نیز خواهان برداشته شدن چنین گام‌هایی هستند.

او در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز عربی گفت: با کشور‌های دیگری صحبت کردم که آن‌ها نیز خواهان آن هستند که گام‌هایی را که امارات برداشته، بردارند.

کوشنر در ادامه افزود: ما با امارات و اسرائیل در خصوص پیمان‌های بانکی، فرصت‌های گردشگری و دیدار از آثار دینی گفتگو کردیم.

او در ادامه افزود: کشور‌های منطقه خواهان خاورمیانه‌ای شکوفاتر و صلح آمیز‌تر هستند.

داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ همچنین مدعی شد: پیمان صلح امارات و اسرائیل بزرگترین دستاورد در منطقه در خلال دوره اخیر بوده است. دستاوردی که با پیمان صلح امارات و اسرائیل محقق شد، امید تغییرات در آینده منطقه را داد.

او در ادامه ادعا‌های خود گفت: اوضاع منطقه ناامید کننده بود؛ اما نشست‌های اخیر بر ایجاد فرصت‌هایی برای ملت‌ها و غنیمت شمردن فرصت‌های مشترک متمرکز بود.

جرد کوشنر در ادامه مدعی شد: رئیس جمهور ترامپ و سران امارات بر کیفیت بهبود زندگی فلسطینی‌ها متمرکز شدند. مسأله اکنون به خود سران فلسطین باز می‌گردد که تصمکیم بگیرند می‌خواهند در گذشته بمانند یا اینکه در مذاکرات و صلح مشارکت کنند.

جرد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به همراه هیئت‌های اعزامی آمریکا و اسرائیل روز گذشته وارد امارات شده بود، دیروز نیز در سخنانی گفته بود: من حامل پیامی به ملت امارات از سوی رئیس جمهور ترامپ هستم.

او همچنین مدعی شده بود: باید صلحی که اسرائیل و امارات بدان تمایل دارند، محقق شود.

کوشنر در ادامه ادعای خود گفته بود: توافق امارات و اسرائیل روند صلح در خاورمیانه را تغییر خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار