افتتاح سامانه جامع آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

سامانه جامع آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک فارس با حضور استاندار فارس و فرماندار شهرستان شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با هفته دولت سامانه جامع آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، پنجشنبه ششم شهریور ۹۹ با حضور استاندار فارس افتتاح شد.

استاندار فارس در مراسم افتتاح این سامانه جامع گفت: راه اندازی سامانه جامع آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان فارس هم صرف جویی در وقت و هم دقت نظر و عمل را به دنبال دارد.

عنایت الله رحیمی افزود: در طرح‌ها سه هدف اصلی بحث کیفیت، هزینه و زمان و سرعت کار را مدنظر داریم که چنین سامانه‌هایی دستیابی به این اهداف را تسریع می‌کنند.

او ادامه داد: اگر به دنبال صادرات هستیم باید با استاندارد‌های جهانی خود را ارتقا دهیم و کیفیت بخش کالا و خدمات را بالا ببریم.

استاندار فارس گفت: استان فارس امروز در زمینه فنی و مهندسی حرف برای گفتن دارد که یکی از این ظرفیت‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است که امیدواریم فعالیت‌های این مرکز روز به روز شکوفاتر شود.

محمدامین کریم زاده مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان فارس نیز در این مراسم گفت: ضرورت تصمیم گیری‌های سریع مدیریتی، رسیدن به سطح بالاتری از کیفیت و اثربخشی، استانداردسازی و مدیریت اثربخش فرایند‌های پیچیده و دادن اطلاعات مورد نیاز به کاربران در زمان و شکل مناسب از مهمترین دلایل ایجاد این سامانه است.

او ادامه داد: از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه می‌توان به تسهیل در انجام امور جاری آزمایشگاه‌های محلی و شعب، کنترل عملکرد آنها، دسترسی کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران به گزارش‌ها، گزارش گیری‌های متنوع تسهیل در انجام امور آموزشی و پژوهشی، تسهیل در انجام بازرسی‌های فنی، بررسی عملکرد معاونان فنی و سرپرستان امور شعب، اجرای متنوع برنامه‌های افکارسنجی و نظرسنجی و بررسی وضعیت کالیبراسیون تجهیزات فنی اشاره کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار