اعزام پزشکان ارتش آمریکا به تگزاس و کالیفرنیا

در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا، پزشکان ارتش این کشور به برخی ایالت‌هایی که دچار بحران هستند، اعزام شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، در پی شیوع گسترده ویروس کرونا، پزشکان، پرستاران و متخصصان ارتش آمریکا برای کمک به بیمارستان‌های مملو از بیمار در کالیفرنیا و تگزاس اعزام شدند.

۵۸۰ تن از نیرو‌های کادر درمانی نیروی دریایی و زمینی آمریکا برای کمک به بیمارستان‌های تگزاس فراخوانده شدند. یک تیم پزشکی ۸۵ نفره از ارتش آمریکا نیز به یکی از بیمارستان‌های هیوستون اعزام شد.

کالیفرنیا درخواست استقرار ۱۶۰ نیروی پزشکی نیروی هوایی را در واحد‌های مراقبت ویژه این ایالت داده است. تعداد مبتلایان جدید کرونا در کالیفرنیا در چند هفته اخیر رکورد زده است.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع کرونا در جهان تاکنون ۱۴ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۸۶۵ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۶۰۴ هزار و ۹۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۸ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۱۹۴ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا، برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک، شیلی، اسپانیا و انگلیس در رده‌های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۳ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۲۷۱ مورد و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۴۲ هزار و ۸۷۷ نفر گزارش کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار