نقض قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی در همایش انتخاباتی ترامپ

ویدئویی به تازگی منتشر شده است که نشان می‌دهد عوامل ستاد انتخاباتی ترامپ برای برگزاری همایش تالسا قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی را نقض کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی نشریه واشنگتن پست با انتشار ویدئویی از نقض فاصله گذاری اجتماعی توسط ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا همزمان با برگزاری همایش انتخاباتی شهر تالسای اکلاهما خبر داد.

بر اساس این گزارش، عوامل ستاد انتخاباتی ترامپ، هزاران برچسب را که به منظور حفظ فاصله اجتماعی روی صندلی‌های سالن سخنرانی «بی اوکی» در تالسا (محل سخنرانی) نصب شده بود، برداشته‌اند.

مقامات سالن بی اوکی نزدیک به ۱۲ هزار برچسب «لطفا اینجا ننشینید» را خریداری و روی صندلی‌های این سالن نصب کرده بودند تا قوانین فاصله گذاری اجتماعی را در بحبوحه شیوع ویروس کرونا رعایت کرده باشند. این در حالی است که یک منبع ناشناس به واشنگتن پست گفته است برخی از افراد مرتبط با ستاد انتخاباتی ترامپ، کارکنانی که در حال نصب برچسب روی صندلی‌ها بودند را متوقف کرده و اقدام به حذف برچسب‌ها کردند.

در ویدئویی که به دست واشنگتن پست رسیده است دو مرد در حال برداشتن برچسب‌های فاصله گذاری هستند.

واشنگتن پست گزارش داد که یکی از اعضای تیم انتخاباتی ترامپ به مدیریت سالن گفته است که جلوی قرار دادن برچسب‌ها را بگیرد. اما مدیریت سالن با امتناع از این دستور به کارکنان گفته که به چسباندن برچسب‌ها ادامه دهند؛ کارمندان ستاد انتخاباتی بعداً آن‌ها را از صندلی‌ها جدا کرده اند.

شرکت کنندگان در این همایش نیز نسبت به عدم رعایت فاصله اجتماعی در این سالن ابراز شگفتی کرده بودند.

عوامل ستاد انتخاباتی ترامپ در حالی دست به چنین اقدامی زده اند که مقامات بهداشت عمومی و همچنین مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) به صراحت نسبت به تجمعات بزرگ در فضا‌های بسته و رعایت فاصله ۲ متری هشدار داده‌اند.

ستاد انتخاباتی ترامپ نهایت تلاش خود را برای انبوه جلوه دادن شمار حاضران انجام داد این در حالی است که تعداد شرکت کنندگان در این همایش بسیار کمتر از آنچه تصور می‌شد، بود. کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ که از تعداد کم حضور هواداران رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در گردهمایی انتخاباتی تالسا مایوس شده بودند، طی اظهاراتی مدعی شدند که دلیل عدم مشارکت تعداد بالای هواداران ترامپ، تظاهرکنندگان آمریکایی در اطراف محوطه گردهمایی بوده که مانع از حضور آن‌ها شده است!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار