کمپین انتخاباتی ترامپ استقبال ناچیز از گردهمایی تالسا را به گردن تظاهرکنندگان انداخت

کمپین انتخاباتی ترامپ مدعی شده که حضور کم‌رنگ طرفداران ترامپ در گردهمایی انتخاباتی او در شهر تالسا، به خاطر تظاهرکنندگان بوده است!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ که از تعداد کم حضور هواداران رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در گردهمایی انتخاباتی تالسا مایوس شده، طی اظهاراتی مدعی شد که دلیل عدم مشارکت تعداد بالای هواداران ترامپ، تظاهرکنندگان آمریکایی در اطراف محوطه گردهمایی بوده‌ که مانع از حضور آن‌ها شده است!

کمپین انتخاباتی ترامپ بر این نکته نیز تاکید کرده است که رفتار خصومت‌آمیز معترضین آمریکایی باعث شده تا این افراد نتوانند در رالی تالسا شرکت کنند. 

در حالی که مدیران کمپین انتخاباتی ترامپ انتظار داشتند تا جمعیتی در حدود صد هزار نفر در این رالی انتخاباتی شرکت کنند، تنها حدود  ۱۹ هزار نفر پای در این گردهمایی گذاشتند. 

مرسدس شلپ، دستیار ارشد کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در این‌باره به فاکس‌نیوز گفت: «بسیاری از کسانی که می‌خواستند در این گردهمایی انتخاباتی شرکت کنند، از ترس تظاهرکنندگانی که در اطراف مکان گردهمایی بودند از تصمیم خود منصرف شدند».

شلپ این را هم گفت که بسیاری هم که خود را به این گردهمایی رساندند، فرزندان خود را به خاطر ایمنی بیشتر همراه خود نیاوردند.

پیش از این و طی اظهارنظر دیگری در توجیه مشارکت پایین در گردهمایی انتخاباتی تالسا، تیم مورتاگ، مدیر ارتباطات کمپین انتخاباتی ترامپ گفته بود که داوطلبان شرکت در این گردهمایی که با خود هرگونه وسیله فلزی به همراه داشتند، از ورود به مکان گردهمایی منع شدند، خبرنگاران حاضر در این رویداد انتخاباتی اما این ادعا را رد کرده و گفتند که مشکلی برای ورود افراد وجود نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار