پسر ترامپ معترضان آمریکایی را «حیوان» خواند!

پسر رئیس جمهور آمریکا با حمله لفظی به معترضان ضد نژادپرستی در این کشور آن‌ها را حیوان نامید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، اریک ترامپ، پسر رئیس جمهور آمریکا در گردهمایی انتخاباتی پدرش در ایالت اوکلاهما معترضان ضد نژادپرستی را «حیوان» خطاب کرد.

پسر دونالد ترامپ که در گردهمایی انتخاباتی پدرش در تالسا حضور داشت، مدعی شد هیچ خانواده ای سختتر از خانواده ترامپ برای مردم تلاش نمی‌کند و تاکید کرد ترامپ ها هستند که اصول اخلاقی آمریکا را حفظ می‌کنند!

اریک ترامپ در ادامه ادعاهای مشابه پدرش مطرح کرد و گفت زیرا وقتی شما مزخرفات را در تلویزیون تماشا می کنید، وقتی می بینید این حیوانات به معنای واقعی کلمه شهرهای ما را تصرف می کنند، کلیساها را به آتش می کشند، این آمریکا نیست.

پسر ترامپ مدعی شد آنها نماینده بخش کوچکی از جامعه هستند و آمریکایی‌ها از چنین رفتارهایی حمایت نمی‌کنند.

ادعای جالب توجه پسر ترامپ در حالی مطرح می شود که کشورش حامی شماره یک تمامی جنبش‌های ضددولتی در کشورهای مختلف دنیاست و همواره با پیشبرد راهبرد حمایت از مخالفان دولتی در کشورهای جهان به دنبال راه اندازی کودتا و براندازی دولت‌های قانونی بوده است.

ترامپ نیز از ابتدای اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا از معترضان با عنوان، آنارشیست، آشوبگر و غارتگر یاد کرد و با توسل به نیروهای گارد ملی و ارتش برای سرکوب آنها اقدام کرد.

قریب به یک ماه از قتل جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست در آمریکا می‌گذرد و همچنان اعتراضات به خشونت و بی‌عدالتی پلیس در این کشور ادامه داشته و حتی دامنه آن به برخی از کشورهای اروپایی هم کشیده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۷:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۹
از چنین پدری همچتیت پسری دور از انتظار نیست.....
پسر کو ندارد..........................
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۴۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
هی اریک با کمک پدرت از این افراد ""حق توحش"" هم بگیرید چون بر خلاف میل شما سفیدپوستان و نژادپرستان برای عدالتخواهی قیام کرده اند..........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
حیوان شرف داره به ترامپ و دارو دسته ش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۱ تير ۱۳۹۹
به چشاش نیگا کنید میفهمید حیوان کیه
آخرین اخبار