ادامه سریال برکناری‌ها در دولت آمریکا؛

مشاور اقتصادی کاخ سفید هم در دولت ترامپ دوام نیاورد

مشاور اقتصادی کاخ سفید پس از حضور کوتاه مدت در دولت دونالد ترامپ، در تابستان امسال از سمت خود کناره گیری می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، گزارش‌ها حاکی از پیوستن «کوین هاست» مشاور اقتصادی کاخ سفید به فهرست بلندبالای کسانی است که از دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا جدا شده اند.

پایگاه خبری آکسیوس روز دوشنبه گزارش داد او که پیش از این در شورای اقتصادی کاخ سفید مشغول بکار بود و بهار امسال برای کمک به مواجهه با همه گیری ویروس کرونا به دولت ترامپ برگشته بود، قصد دارد طی هفته‌های آینده از کاخ سفید خداحافظی کند.

خبر کناره‌گیری هاست از دولت ترامپ در حالی اعلام شد که چند روز پیش «اندرو اولمم» یکی از اعضای شورای اقتصادی کاخ سفید نیز از سمت خود کناره گیری کرد.

بنا به نوشته آکسیوس، هاست اقتصاددان محافظه کاری بود که پس از پیوستن به دولت ترامپ در خصوص پیامد‌های منفی تعطیلی درازمدت اقتصاد به دلیل همه گیری ویروس کرونا هشدار داده بود. مشاور اقتصادی کاخ سفید همچنین با هشدار درباره پیامد‌های اقتصادی همه گیری ویروس کرونا، خواستار تصویب لایحه کمکی دیگر در کنگره آمریکا شده بود.

از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ در کاخ سفید، پست‌های دولتی دست به دست در میان افراد مختلف می‌چرخد و هر از چند گاهی خبر کناره گیری یا اخراج یکی از مقامات ارشد دولتی او رسانه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار