مجاهدت‌های کادر سلامت کشور در زمان کرونا ثبت شد

مسابقه خاطره‌نویسی قهرمان آشنای من با هدف ثبت و پاسداشت مجاهدت‌های کادر سلامت در گیلان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسفندیار ضیائی ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: برگزیدگان مسابقه خاطره‌نویسی قهرمان آشنای من ، که با هدف ثبت و پاسداشت مجاهدت‌های کادر سلامت برگزار شد، معرفی شدند. 

او با بیان اینکه مسابقه قهرمان آشنای من با مشارکت کانون پرورش فکری و دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شده است ، افزود: پس از اعلام برگزاری این مسابقه کودکان و نوجوانان از تمام استان‌ها آثار تصویری یا مکتوب خود را ارسال کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: موضوعات این بخش شامل «قدرشناسی از تلاش‌های ارزش‌مند کادردرمانی و خانواده‌های آنان در مقابله با ویروس کرونا»، «حماسه و ایثار قهرمانان آشنا» و «خاطرات‌روز‌های کرونایی» از محورهای برگزاری این مسابقه بود.

ضیائی با اشاره به اینکه استقبال کادر بهداشت و درمان کشور نیز از مسابقه قهرمان آشنای من خوب بوده است ،افزود: در این بخش «زهرا نیک‌پی» و «لیلا زاهد نخجیری» از استان گیلان و «محبوبه یعقوبیان» از استان قم به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.

او از برگزیده شدن ۱۱ اثر ارسالی به این مسابقه توسط هیئت داوران آن خبر داد و گفت: در بخش کودک، خاطره‌نویسی «باران خلقت‌پرور» از گیلان، «بهرخ ترکزبان» از استان همدان و «ارنیکا بهرامی» به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان تصریح کرد: در بخش نوجوانان نیز «ماهک نوروز‌پور» و «مانیا کاظمی‌نیا» از گیلان، «سیده فائزه همتی» از استان ایلام، «ریحانه رضازاده» و عرفان استاچی» توانستند نظر نهایی داوران را به خود جلب کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۰۴:۱۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
آفرین بهشون. خیلی خوبه که با قلم های زیباشون این روز هارو به تصویر میکشن

آفرین آفرین آفرین