برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی با هدف ثبت حماسه‌آفرینی جهادگران عرصه سلامت

فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی قهرمان آشنای من با هدف ثبت حماسه‌آفرینی جهادگران عرصه سلامت منتشرشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با مشارکت دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات‌درمانی استان مسابقه خاطره‌نویسی قهرمان آشنای من را برای ثبت حماسه‌سازی جهاد‌گران عرصه سلامت کشور برگزار‌می‌کند.

این فراخوان با هدف ثبت حماسه‌آفرینی جهاد‌گران عرصه سلامت در مواجهه با ویروس کرونا و تبیین نقش ارزنده آنان در پاسداشت سلامتی یکان‌یکان مردمان ایران اسلامی برگزار‌می‌شود.

حماسه و ایثار قهرمانان آشنا (پزشکان، پرستاران، کادردرمانی بیمارستان‌ها)، خاطر‌ات روز‌های کرونایی و قدرشناسی از تلاش‌های ارزشمند کادردرمانی و خانواده‌های آنان در مقابله با ویروس کرونا، از محور‌های موضوعی فراخوان ادبی قهرمان آشنای من به شمار‌می‌رود.

براین اساس، کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال و کادردرمانی کشور (پزشکان، پرستاران، کارکنان دانشگاه) می‌توانند رخداد‌های مانای این روز‌های حوزه سلامت را در قالب خاطره‌نویسی ثبت و تصویر آثار را تا پایان اردیبهشت سال ۹۹ از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ یا گپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال‌کنند.

درج مشخصات شرکت‌کننده (نام و نام خانوادگی، گروه سنی، نشانی و شماره تماس) لازمه داوری آثار اعلام شده و در پایان علاوه بر تجلیل برگزیدگان، خاطره‌های برگزیده نیز در قالب یک مجموعه منتشر خواهد‌شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.