پایان فروردین ماه، آخرین مهلت برای شرکت در مهرواره لبخند بهارانه

هنرمندان گیلانی می‌توانند تا پایان فروردین ماه آثار فرهنگی و هنری خود را برای شرکت در مهرواره لبخند بهارانه ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان فراخوان مهرواره «لبخند بهارانه» را با همراهی دفتر اموربانوان و خانواده استانداری استان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر رشت منتشرکرد.


این مهرواره فرهنگی و هنری به مناسبت عید نوروز و برای نشاط‌بخشی افزون‌تر به جامعه و آشناسازی هرچه بیشتر مخاطبان با نقش سلامتی و تندرستی در ایجاد حس شادی و رضایتمندی و هم‌چنین، ضرورت پاس‌داشت سلامت فردی و اجتماعی در مواجهه با ویروس کرونا برگزارمی‌شود.

«بهداشت فردی»، «امید به زندگی»، «قدرشناسی از جهادگران عرصه سلامت و ایمنی فردی و اجتماعی جامعه» و «نوع دوستی و مسوولیت‌پذیری اجتماعی در مواجهه با بیماری کرونا»، از محور‌های موضوعی این رویداد فرهنگی هنری به‌شمارمی‌رود.

برهمین‌اساس نیز مخاطبان گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می‌توانند با بهره‌گیری از تکنیک (روش) آزاد و به صورت فردی، به خلق اثر پرداخته و با ارسال یک اثر در زمینه طراحی، نقاشی، عکاسی، کلاژ، چاپ و متن ادبی، در این مهرواره فرهنگی هنری شرکت‌کنند.

این درحالی است که درج (نام و نام خانوادگی، گروه سنی، شماره تماس و نشانی) و درعین‌حال، ارسال تصویراثر حداکثر تا پایان فروردین سال ۱۳۹۹ از طریق پیام‌رسان گپ یا واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ از شرایط لازم برای شرکت در این مهرواره فرهنگی هنری اعلام شده است.

از خالقان آثار برگزیده در آیینی با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل خواهدشد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.