انتخاب یک گیلانی به عنوان معلم نمونه کشور

مرتضی بصیری توچائی، دبیر مدرسه آیت الله طالقانی رودبار در جمع ۲۰ معلم و فرهنگی نمونه کشوری امسال قرار گرفت.

محمدحسین رمضانی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: برای انتخاب معلمان نمونه، فرهنگیان با سابقه بیش از ۳ سال می‌توانستند مدارک خود را در سامانه my.medu.ir بارگذاری کنند که در نهایت ۱۰۲ معلم برتر منطقه‌ای به مرحله استانی راه یافتند. 

او افزود: در مرحله استانی ۴ معلم به نام‌های نینا توسلی (ناحیه دو رشت)، راضیه نظری (سیاهکل)، مینا پاکپور (کوچصفهان)، مرتضی بصیری (رودبار) و ۵ نفر هم از گروه کیفیت بخشی به نام‌های سیده لیلا ابراهیمی، علی نعمت دوست، سید اکبر ایرانی، فاطمه مهرزاد و محمدصادق رجبی به عنوان فرهنگی برگزیده استانی به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: در این مرحله پس از بررسی‌ها و انجام مصاحبه‌های تخصصی مرتضی بصیری توچائی دبیر دبیرستان آیت الله طالقانی رودبار به نمایندگی از این استان توانست رتبه معلم نمونه کشوری را از آنِ خود کند. 

رمضانی همچنین با اشاره به مشارکت بالای مدارس در انتخاب معلمان نمونه گفت: گیلان با مشارکت ۶۰ درصد مدارس استان به همراه استان‌های قم و شهرستان‌های تهران در رده اول کشوری قرار گرفت.

محمدحسین رمضانی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان

او به برگزاری ۴۵ برنامه استانی در بزرگداشت هفته مقام معلم اشاره کرد و افزود: به صدا درآمدن زنگ سپاس معلم، تجدیدعهد با شهدا در اولین روز از هفته معلم و تقدیر از معلمان برتر مدرسه، منطقه‌ای و استانی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش استان گیلان در هفته گرامیداشت معلم امسال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.