انتخاب ۲ فرهنگی گیلانی به عنوان معلم نمونه کشوری

مژده قربانعلی‌زاده از املش و زینب فتحی‌زاده از سنگر به عنوان معلمان نمونه کشوری از استان گیلان انتخاب شدند.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: از ۷ معلم نمونه استانی که برای انتخاب معلم نمونه کشور به وزارتخانه معرفی شدند، مژده قربانعلی‌زاده از املش و زینب فتحی‌زاده از سنگر به عنوان معلم نمونه کشوری از انتخاب شدند. 

از مجموع ۱۶ هزار و ۵۰۰ فرهنگی آموزشی، ۵ هزار و ۴۹۷ نفر در خوداظهاری اولیه شرکت کردند که پس از مرحله بارگذاری مدارک، مستندات یک هزار و ۵۷۱ نفر توسط مدیران مدارس تأیید شد. 

در این مرحله پس از داوری در سطح مناطق که توسط ۴ ارزیاب انجام شد؛ در مجموع ۱۱۴ نفر به عنوان معلم برتر استانی و ۷ نفر برای گزینش نماینده استان گیلان در سطح کشور معرفی شدند.

مژده قربانعلی‌زاده دبیر علوم اجتماعی از شهرستان املش و زینب فتحی‌زاده آموزگار مدرسه سید جمال الدین اسدآبادی منطقه سنگر شهرستان رشت امسال به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند.

انتخاب ۲ فرهنگی گیلانی به عنوان معلم نمونه کشوری

چاپ مقاله در روزنامه‌ها، تولید بیش از ۲۰ محتوای آموزشی، کسب عناوین متعدد در مسابقات و جشنواره‌های آموزشی و فرهنگی، تدریس ضمن خدمت در کارگاه‌های آموزشی و سوابق داوری جشنواره‌های جابربن حیان و جلوه‌های معلمی بخش‌هایی از سوابق معلمان نمونه کشوری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.