اعتراض حدود ۳۰ درصد معلمان گیلانی به نتیجه رتبه‌بندی

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: حدود ۳۰ درصد از معلمان این استان نسبت به رتبه خود معترض بودند.

محمد فائزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اعتراض ۳۰ درصد از معلمان گیلانی به رتبه خود در طرح رتبه بندی گفت: فرایند بررسی اعتراض در سامانه کشوری ثبت و رتبه نهایی این افراد با نظر ارزیابان اعلام خواهد شد.

او با بیان به اینکه رتبه بندی به دنبال احیای جایگاه و منزلت معلمان در جامعه است، افزود: آموزش و پرورش فردای جامعه است و احیای جایگاه معلم سطح علمی کشور را ارتقاء می‌دهد. 

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، رتبه بندی، معلمان را از حالت کارمندی خارج می‌کند و این اقدام می‌تواند به دستگاه تعلیم و تربیت کمک کند تا با جایگاه متفاوت خود با مسئولیت‌های پیش رو به نحو مناسبت‌تری عمل کنند. 

فائزی تصریح کرد: معلمان برای اعتراض به وضعیت رتبه‌بندی خود تا ۱۱ اردیبهشت ماه برای بارگذاری مدارک در سامانه my.medu.ir فرصت دارند که پس از آن، بررسی‌های لازم به صورت کشوری انجام و رتبه نهایی اعلام می‌شود.

او با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در گیلان گفت: تجلیل از دبیران جهادی مقاطع اول و دوم، برگزاری برنامه معراجی‌ها، تجلیل از معلمان تربیت بدنی، برنامه سپاس معلم و دیدار ۷ معلم نمونه استان با رهبری به صورت مجازی و نماینده، ولی فقیه در گیلان از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از ویژه برنامه همایش استانی تکریم و بزرگداشت مقام معلم با حضور مسئولان استان خبر داد و افزود: این همایش روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی برگزار می‌شود.

اعتراض حدود ۳۰ درصد معلمان گیلانی به نتیجه رتبه‌بندی

فائزی با اشاره به اینکه امسال ۱۰۰ معلم جدید مقطع اول ابتدایی در گیلان جذب می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به بازنشستگی برخی معلمان با کمبود نیرو مواجه هستیم و مهر ماه از ظرفیت نیرو‌های جدید استفاده می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.