برگزاری ویژه برنامه فراتر از خورشید

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان از برگزاری ویژه برنامه فراتر از خورشید هم‌زمان با سالگردارتحال ملکوتی امام‌خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسفندیارضیائی مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان گفت: ویژه‌برنامه‌های سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی امام‌خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب با عنوان فراتر از خورشید برگزار‌می‌شود.

او افزود: ماناسازی اندیشه‌های بنیا‌نگذار کبیر انقلاب اسلامی و بازنمایی سیره عملی پدر بیداری اسلامی برای نسل کودک ونوجوان، از اهداف برگزاری این ویژه‌برنامه است.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان از همراهی همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری این نهاد در آشناسازی آینده‌سازان ایران اسلامی در این مسیر خبرداد و گفت: توجه هم‌زمان به فعالیت‌های میدانی و بهره‌گیری از فضای مجازی از شاخصه ویژه‌برنامه‌های سی‌و‌یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

اسفندیارضیائی از فضا‌سازی متناسب با این ایام، برپایی نمایشگاه آثار امام (ره) و انقلاب در مراکز فرهنگی هنری سخن‌خبر داد و افزود:انتشار فیلم و عکس فعالیت‌های مربیان و اعضای این مجموعه در فضای مجازی از جمله این فعالیت‌هاست.

او گفت: برگزاری مسابقه ادبی دل‌نوشته‌هایی به امام (ره) و معرفی وقایع قیام خونین پانزده خرداد ۱۳۴۲ در فضای مجازی، ازدیگر برنامه‌های کانون گیلان است.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان در پایان، به نقش و جایگاه رهبر فقید انقلاب اسلامی در بارور‌سازی اندیشه‌ها و هدایت آزادی خواهان جهان در مسیر نیل به اهداف خداپسندانه و شرایط امروزجهان اسلام اشاره و تصریح کرد: تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره)، به ویژه برای نسل کودک و نوجوان از اولویت‌هایهمه افراد جامعه است و برهمین اساس نیز از همراهی و همگامی همه دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد استقبال می‌کنیم.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.