انتشار فراخوان مسابقه بهار مناجات در گیلان

کانون پرورش فکری همزمان با ماه مبارک رمضان فراخوان مسابقه بهار مناجات را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از انتشار فراخوان مسابقه "بهار مناجات" همزمان با ماه مبارک رمضان با مشارکت ستاد اقامه نماز این استان خبر داد.

او افزود: این فراخوان با هدف پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان، مأنوس‌سازی هرچه بیشتر آنان با آموزه‌های مذهبی و آگاهی افزون‌تر آینده‌سازان با مناسبت‌های اسلامی منتشر شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان اظهار داشت: همزمانی انتشار این فراخوان با "ماه‌ رویش‌جان‌ها" نیز بهانه‌ای برای تعمیق باور‌های دینی مخاطبان و بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و کتاب‌محور در جهت تربیت کودکان و نوجوانان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

ضیایی ادامه داد: آیه‌های زندگی (قرائت، ترتیل، یا جمع‌آوری ۱۰ آیه با محوریت زندگی‌خوب، روزه و نماز)، آماده‌سازی کارت تبریک با موضوع مولود رمضان ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع)، معرفی خلاقانه یک کتاب دینی و معرفی شخصیت امام علی (ع) نیز از محور‌های فراخوان "بهار مناجات" محسوب می‌شود.

او یادآور شد: کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال می‌توانند آثار خود را در قالب عکس یا فیلم حداکثر ۳ دقیقه‌ای، تا ۶ خرداد ماه، از طریق از طریق پیام رسان گپ یا واتس‌آپ، به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال‌ کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: درج مشخصات کامل شرکت‌کنندگان (نام، نام‌خانوادگی، گروه سنی، محل سکونت و تماس)، قرار دادن گوشی همراه در حالت افقی هنگام فیلم‌برداری و کیفیت مناسب فیلم‌ها و تصاویر، از شرایط شرکت در مسابقه عنوان‌ شده است.

ضیایی تصریح کرد: خالقان آثار برتر نیز ۲۵ خرداد ماه امسال معرفی و با اهدای جایزه تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.