پایان خرداد آخرین فرصت برای شرکت در برنامه آوای ارادت رضوی

هنرمندان گیلانی فقط تا پایان خرداد فرصت دارند تا آثار موسیقی گیلکی خود را برای شرکت در ویژه برنامه آوای ارادت رضوی ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز گفت: هنرمندان استان می‌توانند برای شرکت در ویژه برنامه آوای ارادت رضوی، آثار موسیقی گیلکی خود را تا ۳۱ خرداد ماه به دبیرخانه این ویژه برنامه تحویل دهند.

وی افزود: سرپرست هنرمندان گیلانی می‌توانند آثار آوازی، ساز و آواز، مولودی خوانی، مرثیه خوانی، ثنا و نیایش، مناجات خوانی، منقبت خوانی و چاوشی خوانی را تا پایان خرداد بر روی DVD با ضبط غیرحرفه‌ای به همراه یک کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای گروه به صورت حضوری به دبیرخانه این ویژه برنامه به آدرس رشت، خیابان حافظ، روبروی پارک قدس، کنار زور خانه پوریای ولی، دفتر کارشناس موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: ویژه برنامه آوای ارادت رضوی از ۱۳ تا ۱۵ تیر همزمان با دهه کرامت با اجرای آوا‌ها و نوا‌های زبان گیلکی با موضوع امام رضا (ع) در رشت برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

فراخوان ویژه برنامه آوای ارادت رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار