اقتصاد وابسته به نفت مردود است

نماینده منتخب مردم فردوس،طبس،سرایان و بشرویه گفت: مهمترین وظیفه مجلس یازدهم حذف وابستگی نفتی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام نصیرایی پیش از ظهر امروز در جمع فعالان جامعه کار و نمایندگان جهش تولید که به میزبانی خانه کارگر تشکیلات طبس برگزار شد؛ گفت: خیلی از ضعف‌ها و مشکلات به نوع نگاه و تفکر حاکم بر اقتصاد و سیاست‌گذاری‌های حاکم بر آن برمی‌گردد.

او افزود: این بی‌عدالتی‌ها حاکی از تفکر غیراسلامی است و اگر انتخاب‌ها صحیح صورت می‌گرفت امروز باعث بروز برخی گلایه های جامعه کارگری و کارفرمایی نمی‌شد و یا کمتر می‌شد.

حجت السلام نصیرایی بیان کرد: چطور می‌شود در کشور ایران موشک بسازیم و انرژی هسته‌ای را مهندسی کنیم و به یک ابرقدرت نظامی تبدیل شویم اما سرنوشت یک پراید با کیفیت پایین این گونه می شود.

نماینده منتخب مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه بیان کرد: با وجود اینهمه منابع و ظرفیت اما هنوز مشکلات پابرجاست و این نتیجه تفکر غیراسلامی حاکم بر برخی قوانین بوده است.

او شاخص اسلام ناب را رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برشمرد و تصریح کرد: مسأله امروز کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد و معیشت به نوع نگاه و تفکر حاکم برمی‌گردد.

حجت السلام نصیرایی  ادامه داد: اگر این مسأله با انتخاب صحیح حل شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود و تنها به دولت فعلی مربوط نیست بلکه  متاسفانه بسیاری از دولت‌های ایران بعد از انقلابه شاخص‌های تفکر اسلام ناب توجه نکرده و خود را تطبیق نداده‌اند.

نماینده منتخب مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه عنوان کرد: هر وقت از این شاخص اسلامی فاصله گرفته‌ایم متضرر شده‌ایم و بیشتر از فریاد زدن در خیابان و گلایه کردن، باید به فکر انتخاب‌های صحیح باشیم و در مواقع حساس درست انتخاب کنیم.

او به بی‌ثباتی در اقتصاد و‌ معیشت اشاره کرد و گفت: نتیجه بی ثباتی در کشور گروه زدن مشکلات این کشور به نفت است و بنابراین در چنین شرایطی نمی توان به اقتصاد پایدار رسید و مهمترین وظیفه مجلس یازدهم حذف وابستگی نفتی کشور است.

حجت الاسلام نصیرایی به لزوم پاسخگو بودن  مسئولان استان و شهرستان به مردم تاکید کرد و افزود: خانه کارگر می‌تواند نقطه وصلی برای پیاده‌سازی نقشه راه باشد و باید به کارهای بپردازیم که از دل آن ده‌ها کار دیگر ایجاد شود.

نماینده منتخب مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ادامه داد:  فقط برای کار آمده‌ام و هرگز به خاطر رای دوره بعد، دنبال کار مردم نخواهم رفت و خودم را خسارت دیده دنیا و آخرت نخواهم کرد.

او از مردم خواست برای رفع مشکلات و تعالی و توسعه پای کار بیایند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.