برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری ویژه فرهنگیان

کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان طبس از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری برای فرهنگیان خبر داد.

افضلی کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: آموزش و پرورش شهرستان طبس مسابقه‌ای را در دو بخش سپاس معلم که مخصوص دانش آموزان است و بخش فرهنگی و هنری که ویژه فرهنگیان می‌باشد برگزار می‌کند.

او افزود: عناوین بخش فرهنگی هنری شامل تهیه کلیپ دو یا سه دقیقه‌ای و یا تهیه حداکثر سه عکس از فعالیت‌های قرآنی، پرورشی، آموزشی، بهداشتی و تربیت بدنی در دوران قرنطینه، بیان خاطرات دوران خدمت در حداکثر ده سطر و عکس یادگاری و نوستالژیک از دوران خدمت در آموزش و پرورش می‌باشد.

افضلی اظهار کرد: فرهنگیان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه از طریق فضای مجازی به مدارس خود ارسال کنند و مدیران مدارس کلیه آثار را تا ۲۰ اردیبهشت ماه به کارشناس فرهنگی هنری مدیریت آموزش و پرورش تحویل نمایند.

کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان طبس با بیان این که نتایج مسابقه در روز عید سعید فطر اعلام خواهد شد، ادامه داد: از ۱۲ اثر برگزیده به قید قرعه از سوی ستاد بزرگداشت مقام معلم معاونت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان طبس تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.