رزمایش مواسات یعنی همه سهم خود را روی سفره گذاشتن

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: این رزمایش یعنی همه سهم خود را روی سفره بگذازند و کاری کنند که مواسات و همدلی در کشور اجرا شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ستاد رزمایش در تمام شهر‌ها باعث شد تا مسئولین، ادارات خدمت رسان، علما، گروه‌ها مساجد و هیئت‌ها در کنار یکدیگر جمع شوند.

او افزود: آن چیزی که مهم است شناسایی درست، جذب کمک‌های خیرین و توزیع عادلانه است که باید به درستی اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی سبزواری، امام جمعه طبس بیان کرد: نیرو‌های مسلح با اجرای فرامین مقام معظم رهبری در زمینه رزمایش مواسات اقدامات بسیار بزرگی را انجام دادند و در شهرستان طبس نیز تا کنون تعداد ۳ هزار بسته حمایتی توزیع شده است.

او اظهار کرد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، موضوع نماز و دعا یک نیاز جدی است و باید همانطور که به غذای جسم توجه می شودبه غذای روح نیز توجه شود.

سرهنگ پاسدار فرحبخش ثانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس تصریح کرد: همدلی و کمک مومنانه باعث شد تا کمک‌های جزیره‌ای و موقتی خیرین به صورت سازمان یافته در آید.

 او با اشاره به توزیع ۳ هزار بسته حمایتی در مرحله اول رزمایش که از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شده و تا ۱۵ ماه مبارک ادامه داشته، گفت:  امروز که آغاز مرحله دوم است نیز تعداد  ۳ هزار بسته دیگر توزیع خواهد شد.

فرحبخش ثانی افزود:تا کنون مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از بین خیرین برای رزمایش جمع آوری شده که مقداری از آن تبدیل به بسته‌های معیشتی و بخشی در مرحله سوم رزمایش اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.