الحضرمی: خودمختاری شورای انتقالی جنوب یمن اصرار بر نابود کردن توافق ریاض است

وزیر امور خارجه دولت منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن ضمن انتقاد از اعلام خودمختاری شورای انتقالی جنوب، لغو هر چه سریعتر این تصمیم را خواستار شد.

الحضرمی: اعلام خودمختاری شورای انتقالی جنوب اصرار بر نابود کردن توافقنامه ریاض استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد الحضرمی، وزیر امور خارجه دولت منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن ضمن انتقاد از بیانیه اعلام خودمختاری شورای انتقالی جنوب، از این شورا که مورد حمایت امارات است خواست با لغو هر چه سریعتر بیانیه اخیر، به مسیر صحیح باز گردد.

حضرمی در پیامی توییتری بیانیه اخیر شورای انتقالی جنوب را اصرار بر نابود کردن توافقنامه ریاض و نقض ملزومات آن دانست و افزود دولت یمن اقدامات لازم را در مقابل اقدامات خلاف قانون شورای انتقالی جنوب در پیش خواهد گرفت. هدف توافقنامه ریاض تغییر ساختار دولت نیست، بلکه متحد ساختن تلاش‌ها علیه جنبش انصار الله است.

پیش از این نیز جنبش انصار الله یمن تاکید کرد امروز جنوب یمن در معرض اشغال اجنبی است و با خروج اشغالگران از جنوب یمن همه می‌توانند با هم گفت‌وگو کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار