بسته اخبار حوادث امروز ۲ اردیبهشت ماه ۹۹؛

گیرکردن سرکودک در لای نرده / آتش گرفتن خودرو پراید در اثر اتصال سیم کشی

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهار آتش سوزی خودرو پراید

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان مهاباد گفت:دیروزساعت ۱۱ صبح در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش گرفتن خودرو پراید در منطقه تاقه دار این شهرستان بلافاصله یک گروه ۳ نفره از نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری به محل اعزام شدند.

او علت حادثه را سیم کشی داخلی خودرو اعلام کرد و افزود:حضور به موقع نیرو‌های آتش نشان مانع از گسترش آتش به دیگر اجزای ماشین شد.

احمدی اضافه کرد: شهروندان با بررسی فنی همیشگی ضمن پایش مکانیکی خودرو از بروز رخداد‌های ناخواسته جلوگیری کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت:خوشبختانه این حادثه این خسارت جانی در پی نداشت.

بازیگوشی کودک حادثه ساز شد

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت:دیروز حوالی ساعت ۵ عصر با تماس والدین مبنی بر گیر گردن سر کودک ۵ ساله در لای نرده‌های پارک سید قطب این شهرستان بلافاصله نیرو‌های سازمان به محل اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه آتش نشانان با استفاده از تجهیزات، سر پسر بچه بازیگوش را رهاسازی کردندافزود:خوشبختانه کودک در این حادثه آسیب ندید.

سازمان آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.