مسئولان مهابادی از قهرمان مسابقات آسیایی ترامپولین قدردانی کردند

فرماندار ویژه مهاباد به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان با حضور در منزل آریا مام عبدالله از قهرمان مسابقات آسیا در رشته ترامپولین قدردانی کردند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در حاشیه دیدار با قهرمان مردان آسیا در رشته ترامپولین، گفت: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در مسابقات مختلف نشان از توانمندی و استعداد جوانان کشورمان را دارد که قابل قدرانی است.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری تلاش می‌کند که شرایط مناسب و بدون دغدغه‌ای را برای قهرمانان شهرستان فراهم کند تا بتوان استعداد‌های خود را در عرصه‌های داخلی و بین المللی نشان دهند.

وی همچنین حضور نخستین داور ایرانی در مسابقات آسیایی را به دیگر ورزشکار مهابادی ناصر هوشیاری تبریک کرد و گفت: امیدواریم این افتخارات و موفقیت‌ها در تمامی حوزه‌ها نیز برای جوانان این مرز و بوم اتفاق افتاده و همواره پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی در جهان بالا رود.

در این دیدار یک قطعه زمین و همچنین ۷۰۰ میلیون ریال وجه نقد به «آریا مام عبدالله» و «ناصر هوشیاری» قهرمانان ملی اهدا شد.

«آریا مام عبدالله» به عنوان ورزشکار و کاپیتان تیم ملی اعزامی در مسابقات قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی کشور هنگ‌کنگ برگزار شد، موفق به کسب مدال طلا شده بود.

همچنین «ناصر هوشیار» به عنوان داور بین‌المللی برای نخستین بار افتخار قضاوت در مسابقات آسیایی این رشته را برای کشورمان کسب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.