بسته اخبار حوادث امروز ۹ فروردین ماه ۹۹؛

نجات توله‌سگ‌های گرفتار در گودال/ بارش باران در مهاباد حادثه ساز شد

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۹ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز شنبه ۹ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

نجات توله‌سگ‌های گرفتار در گودال عمیق یک ساختمان نیمه‌کاره

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان مهاباد گفت: روز جمعه یکی از اعضای انجمن حامیان حیوانات ژین از گرفتار شدن ۱۲ توله‌سگ در یکی از ساختمان‌های نیمه کاره مهاباد خبر داد که بلافاصله یک گروه از نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری به محل اعزام شدند.

او افزود: در نهایت با تلاش نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی عملیات نجات با موفقیت انجام شد و تدابیر لازم برای سلامت توله‌ها از سوی انجمن صورت گرفت.

دو تصادف بر اثر بارش باران و بی احتیاطی در رانندگی رخ داد

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان مهاباد گفت: دیروز بر اثر بارش باران و لغزندگی خیابان یک خودروی پراید در محله زمین‌های شهرداری مهاباد واژگون شد.

او علت حادثه را بی احتیاطی و سرعت زیاد خودرو اعلام کرد و افزود: آتش نشانان باحضور به موقع در محل، راننده گرفتار را نجات و تحویل فوریت‌های پزشکی دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان مهاباد گفت: همچنین امروز یک خودروی سمند در بلوار پرستار به علت تخطی از سرعت مطمئنه با تیر چراغ برق برخورد کرد.

احمدی اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته، اما به خودروی مذکور خساراتی وارد شد.

سازمان آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.