صدور حکم جایگزین حبس برای کودکان بی‌سرپرست و معلول در اشنویه

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: صدور حکم جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ شهرستان اشنویه، برای کودکان بی‌سرپرست و معلول صادر شده است.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: صدور حکم جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ شهرستان اشنویه، برای کودکان بی‌سرپرست و معلول به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال صادر شده است.

وی اضافه کرد: در ادامه روند صدور مجازات‌های جایگزین حبس در استان، دادگاه کیفری ۲ شهرستان اشنویه، با احراز شرایط قانونی، متهم پرونده‌ای را به تهیه ۱۸ بسته تشک مواج برای استفاده معلولان زخم بستری، ۱۵۰ بسته پوشینه بیماران، یک دستگاه جاروبرقی و تجهیز کتابخانه و البسه ورزشی و تحصیلی برای کودکان بی‌سرپرست و معلول امید زندگی با نظارت اجرای احکام کیفری این شهرستان به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، جایگزین از حبس تعزیری مکلف کرد.

عتباتی ادامه داد: اداره کل بهزیستی به عنوان نهاد پذیرنده در حکم صادره تعیین شده تا تحت نظر این اداره کل حکم جایگزین حبس به مرحله اجرا درآید.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: در کنار برخورد‌های قاطع قضایی، رویکرد کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات جایگزین حبس در جرایم سبک و کم اهمیت با هدف ارائه خدمات عام المنفعه مورد تاکید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.