شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت‌ها در مقابله با کرونا بدون کمک مردم موفق نمی‌شوند

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در هیچ جای دنیا دولت‌ها بدون مردم برای مقابله با این ویروس کاری از پیش نمی برند.

دولت‌ها در مقابله با کرونا بدون کمک مردم موفق نمی‌شونداحمد شریف فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیرکل حزب هدا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گسترش ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: اکنون شرایط کشور ما با توجه به اپیدمی که ناشی از ویروس کرونا است یک شرایط ویژه ای می باشد. باید همه ملت دست به دست هم بدهند تا بتوانند این اپیدمی که همه گیر است را کنترل کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه گفت: در هیچ جای دنیا دولت ها بدون مردم برای مقابله با این ویروس کاری از پیش نمی برند. بخشی از شهروندان هم کسانی هستند که در امر تامین مواد بهداشتی فعالیت می کنند. اگر عده ای سودجو از این شرایط سوء استفاده کنند، در واقع اجناسی که با جان مردم سر و کار دارد را احتکار کنند، هیچ حکومتی این شرایط را تحمل نمی کند و با آن برخورد می کند. همچنین این موضوع به دور از ویژگی های ما ایرانی ها و همچنین آموزه های اسلام است.

شریف با انتقاد از افرادی که با احتکار، مواد مورد نیاز مردم را از دسترسشان خارج می کنند افزود: این افراد باید بدانند که منفور مردم خواهند بود. این شرایط خواهد گذشت و ملت ما از این بحران خارج خواهد شد، قطعا محتکران علاوه بر این که به سزای اعمال خودشان می رسند و مجازات های قانونی برای آن ها صورت خواهد گرفت، مورت نفرت ملت هم واقع می شوند و در نهایت متضرر خواهند شد.

این فعال اصلاح طلب درباره مدیریت دولت در مورد بیماری کرونا تصریح کرد: مورد انتظار است دولت مدیریت بهتری را اِعمال کند و اقدام به کنترل زنجیره تولید از منشا تا گسترش داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار