منتظری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

۱۸۰ انتظار مردم از نمایندگان مجلس/ توسعه عدالت متوازن باید در پارلمان پیگیری شود

منتخب مردم گرگان در مجلس یازدهم گفت: منتخبان مجلس باید بحث توسعه عدالت متوازن در بخش‌های مختلف را دردستور کار خود قرار دهند.

غلامرضا منتظری، منتخب مردم گرگان در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: معیشت مردم، اقتصاد جامعه و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار از نیاز‌های مهم جامعه محسوب می‌شود.

او افزود: اگر مجلس این دوره و دولت آینده نتوانند اعتماد آفرینی کنند، ما با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

منتظری ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌فرمایند که اهداف گام دوم، جز با امید آفرینی تحقق پیدا نمی‌کند، پس مهمترین کار مجلس اتخاذ راهبرد‌هایی است که امید و سرزندگی را در جامعه به ارمغان بیاورد.

منتخب مردم گرگان در مجلس یازدهم تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال گذران روز‌های پایانی این دولت هستیم، باید در نظر داشته باشیم که دولت آینده یک دولت جوان، انقلابی و کارآمد باشد و مجلس هم به عنوان یکی از بازو‌های نظام، بدون مسامحه و دلسوزی به افرادی رای اعتماد بدهد که بتوانند با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی وارد کابینه شوند.

او ادامه داد: با ارزیابی‌ که در این مدت داشتم، حدود ۱۸۰ انتظار از نمایندگان به ثبت رسیده است که در ذهن مردم نسبت به نماینده مجلس شکل گرفته است.

منتظری همچنین گفت: متاسفانه برخی از نامزدهای انتخابات به قدری وعده‌های بی اساس دادند که انتظارات کاذب در مردم ایجاد شده است که مردم وقتی می‌خواهند نماینده خود را ارزیابی کنند، وظایف اصلی او را در نظر نمی‌گیرند و می‌گویند اگر  قوه مجریه به وظایف خود عمل نکند، به واسطه انتظاری که در مردم شکل گرفته مردم میگویند که نمایندگانشان در خانه ملت به درستی عمل نکرده اند.

منتخب مردم گرگان در مجلس یازدهم افزود: معتقدم بخش قابل توجهی از نگرانی‌های جامعه به بهبود مسائل اقتصادی، افزایش امید به زندگی و اقدامات سه قوه برای حل این مسائل برمی‌گردد.

او ادامه داد: همچنین بحث توسعه عدالت متوازن در بخش‌های مختلف مانند منابع، امکانات، سرمایه و سایر بخش‌ها باید پیگیری شود.

منتظری عنوان کرد: اگر به دنبال ساختن ایران سربلند هستیم باید به تمام بخش‌های کشور به یک اندازه رسیدگی کنیم تا مردم طعم شیرین عدالت صادقانه را بچشند و ببینند که این موضوع در قالب طرح عدالت اجتماعی خود را نشان خواهد داد.

منتخب مردم گرگان در مجلس یازدهم در پایان گفت: معتقدم نمایندگان باید چهار سال دوران خدمت خود را نذر کنند، به این صورت که نماینده، سال‌های خدمت خود وقف خدمت به مردم می‌کند که در این صورت متغیر‌های مداخله گر خارجی و داخلی نمی‌توانند به صورت جدی اثرگذار باشند و نماینده تمام وقت خود را برای خدمت به مردم خرج می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
صدور مجوز تاسیس شرکت های حقوقی نظام مهندسی بر اساس نیاز هر شهرستان انجام شود ، مثلا شهر پرند نیازمند ۲ شرکت آزمایشگاه خاک و بتن است نه بیشتر ، با این روش عدالت در
در توزیع کار در کل استان تهران برقرار میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
چرا یک شرکت خدمات آزمایشگاهی در نظام مهندسی ساختمان ۴۰ کار در سال میگیرد و بقیه شرکتها حتی ۲ کار هم نمیتوانند بگیرند ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
توزیع عادلانه کار بین مهندسان و شرکت های حقوقی نظام مهندسی ساختمان
آخرین اخبار