رئیس‌جمهور:

با وعده صادق سایه جنگ از کشور برداشته شد

رئیسی گفت: امروز با وعده صادق سایه جنگ از کشور برداشته شد برخلاف کسانی که فکر می‌کردند با موشک می‌توان معامله کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در یک گفتگوی تلویزیونی به تشریح برنامه‌ها، اهداف و دستاوردهای دولت پرداخت.

رئیسی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه اتفاقاتی افتاد که عملیات وعده صادق انجام شد، گفت: به ابعاد این عملیات باید در رسانه ملی، محافل عملی، سیاسی و پژوهشی پرداخته شود. وعده صادق احساس غرور ملی بود و از نقاط عطف اجماع‌ساز بود. اجماع مردم و صاحبان ادنیشه و تفکر با هر سلیقه‌ای بود و همه آن را ستودند.

وی اظهار کرد: پیشینه عملیات وعده صادق جنایات، نسل‌کشی، کودک‌کشی و جنایت علیه بشریت بود که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب شد. در غزه هم تابلوی نورانیت، صبر و دلداگی به خدا را می‌توان مشاهده کرد و هم صفحه سیاه و ظلمانی است که نشان می‌دهد اوج بی‌رحمی، جنایت و نسل‌کشی است که در هفت ماه رخ داده که از نظر همه کارشناسان سیاسی و صاحب‌نظران پیروز میدان مرد مقاوم فلسطین و شسکت خورده میدان رژیم صهیونیستی و حامیانش است.

رئیس قوه مجریه بیان کرد: امروز که حماس با انعطاف آتش‌بس را می‌پذیرد رژیم صهیونیستی به جنایات ادامه می‌دهد و این ننگی بریا آنها است و حمایت از فلسطین فقط در دانشگاه‌ها نیست بلکه در همه جای دنیا آن می‌بینیم.

عقلانیت انقلابی، جلوه روشن عملیات وعده صادق

رئیسی گفت: این استیصال رژیم صهیونیستی در زدن سفارت ایران برخلاف همه مقررات در دمشق مشهود است. مقام معظم رهبری فرمودند رژیم تنبیه می‌شود و این وعده به دست رزمندگان عزیز ما تحقق یافت.

وی افزود: وعده صادق جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی و جلوه زیبایی از همکاری میدان، دیپیلماسی و رسانه بود و ثابت کرد ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از کشور بردارد و گزینه نظامی را از روی میز حذف کند. باید با قوت ظاهر شد؛ ما اعلام کردیم با عقلانیت می‌تواند کار را پیش برد. ما عقلانیت انقلابی در برابر دیپلماسی التماسی داریم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: در اول دولت با مشکل کرونا مواجه بودیم و و همه ما داغدار بودیم. می‌گفتند مگر با تماس تلفنی می‌توان مشکل را حل کرد که عقلانیت انقلابی یکی از جلوه‌هایش واردات واکسن، وعده صادق و عضویت در بریکس و شانگهای بود و با این نگاه رونق اقتصادی صورت می‌گیرد.

رئیسی بیان کرد: در برابر دیپلماسی التماسی نگاه این گونه داریم و این همان گفتمانی است که امام و رهبری دارند و مردم انتظار دارند. امروز با وعده صادق سایه جنگ از کشور برداشته شد برخلاف کسانی که فکر می‌کردند با موشک می‌توان معامله کرد لذا می‌توان مسائل دیگر جلوه هایش را دید.

رئیس قوه مجریه تاکید کرد: وعده صادق نقطه اقتدار بود و آثارش را در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی نشان می‌دهد. اگر در زمان مناسب تصمیم مناسب گرفتیم و درست عمل کردیم آثار زیادی دارد. وعده صادق را همه گرایش‌ها پسندیدند و رزمندگان ما را تحسین کردند و در زمینه‌های دیگر می‌تواند غرور ملی را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: ما بار‌ها اعلام کردیم ایران دستش را به کشور‌هایی که بخواهند با ما روابط خوبی داشته باشند به گرمی می‌فشارد حتی اروپا اگر بخواهد روابط خوبی با ما داشته باشد دستشان را به گرمی می‌فشاریم البته آنها ایران هراسی می‌کنند، اما به کشور‌های منطقه ثابت شده ایران دوست آنهاست. 

موشک جواب موشک

رئیس‌جمهور گفت: شعاری که ۴۵ سال ملت ایران علیه اسرائیل دادند الان به شعار مردم غرب تبدیل شده است. همواره به ملت‌ها اعلام کردیم ایران دوست شماست. دیروز در نشستی که با مسئولین اقلیم کردستان داشتم می‌گفتند کاری که سردار سلیمانی در اقلیم کرد تا داعش به اهداف پلدیش نرسد هیچ‌گاه از یاد مردم کرد نمی‌رود و از این جلوه‌ها در کشور‌های همسایه دیگر هم وجود دارد.

رئیسی اظهار کرد: پیام وعده صادق این است کسانی که در برابر ایران بایستند ما در برابر آنها می‌ایستیم و اگر دوست باشند ما هم دوست هستیم و هیچ گاه میز مذاکره را ترک نکردیم. آنکه عهد شکنی و پیمان‌شکنی کرده آمریکا و اروپا بوده است.

وی ادامه داد: آژانس انرژی اتمی اعلام کرده بیش از ۱۵ بار اعلام کرده ایران انحرافی نداشته و فعالیتش صلح‌آمیز است، اما گوش شنوا وجود ندارد. آنجایی که مذاکره مشکل را حل می‌کند اگر لازم باشد موشک مشکل را حل می‌کند یعنی موشک جواب موشک.

ساخت مسکن وعده دولت است

رئیس قوه مجریه بیان کرد: چهار میلیون مسکن مورد نیاز کشور است و تاکید قانون است یعنی نهضت ملی مسکن و قانون مسکن ۴ میلیون مسکن را به دولت تکلیف کرده و من گفتم باید در جهت رفع مشکل مسکن اقدام شود البته اگر سال‌های قبل مسکن ساخته می‌شد الان این مشکل را نداشتیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: کمبود مسکن در کشور احساس می‌شود. آن وعده‌ای که به مردم داده شد را در کشور عملیاتی کردیم. امروز شاهد ساخت دو میلیون و چهارصدهزار مسکن در کشور هستیم. امروز برای مسکن روستایی بیش از ۲۶۰ هزار مسکن تحویل شده یا به مددجویان کمیته امداد ۱۰۰ هزار مسکن داده شده و کار‌های زیادی در کشور درباره مسکن انجام می‌شود و کارگاه‌های تولید مسکن در کشور فعال است. مسکن نه به شکل آپارتمانی بلکه در شهر‌هایی که زمین هست ویلایی می‌سازیم و جا‌هایی هم دو طبقه و پنج طبفه است.

رئیسی گفت: امیدواریم وعده‌ای که کردیم با همکاری مردم انجام شود که تعاونی‌ها به میدان آمدند و نیرو‌های مسلح برای خودشان و دانشگاه برای استادانشان مسکن می‌سازند و دولت هم با امکاناتی که دارد در جا‌هایی زمین می‌دهد و کار در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی گفت: از وعده‌هایی که دولت داده مسئله مسکن است. آنچه می‌خواهیم به خانواده‌ها و جوانان اطمینان دهم این است که دولت پای کار تامین مسکن است، اما یک جایی هم خودتان پای کار بیایید همین‌طور که دو میلیون و چهارصد هزار مسکن انجام شد. 

رئیس‌جمهور اظهار کرد: وقتی دولت را تحویل گرفتیم ۲۴۰ هزار تعهد مسکن مهر داشتیم و تا به امروز از این میزان ۱۴۰ هزار مسکن تحویل شده است البته ساخت مسکن زمان‌بر است. امیدوارم با همکاری مردم و شرکت‌های ساخت مسکن بتوانیم آن را تکمیل کنیم.

رئیسی درباره رشد نقدینگی متذکر شد: آنچه که تورم ایجاد می‌کند باید از بین برود. ما از ابتدای دولت با تورم ۵۹ درصدی مواجه بودیم. اولین دلیل تورم کسری بودجه است که تلاش کردیم با تولید، ۴۸۰ هزار میلیارد آن را جبران کنیم.

وی افزود: از مجلس خواهش کردیم که هزینه‌ها کاهش پیدا کند تا دچار تورم نشویم و در دولت هم تلاش کردیم که به بودجه تراز بدهیم. وقتی دولت را تحویل گرفتیم تمام تلاشمان را بر کاهش نقدینگی قرار دادیم و اکنون نرخ به ۲۳ درصد رسیده و دو درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

رئیس قوه مجریه افزود: چندین موسسه که انضباط مالی نداشتند را منحل کردیم، موسسات دیگر نیز اگر انضباط مالی را رعایت نکنند و ایجاد تورم کنند را تعطیل خواهیم کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: من از وضعیت سفره و معیشت مردم آگاه هستم و نسبت به این موضوع حساسیت ویژه‌ای دارم، تورم آخر سال ۴۷ درصد بود و اکنون به کانال ۳۰ درصد رسیده است و قطعا اثر خود را بر قیمت‌ها خواهد گذاشت. 

رئیسی افزود: تلاش می‌کنیم اشخاصی که درآمدی ندارند مانند مستمری بگیران و اشخاصی که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند مورد توجه خاص قرار بگیرند و توانمند شوند و اخیرا چند هزار مددجو به دلیل توانمند سازی از پوشش کمیته امداد خارج شده‌اند.

رئیسی متذکر شد: بیش از ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور از طرح کالابرگ استقبال کردند لذا ما در راستای فقرزدایی کار‌های بسیاری انجام داده‌ایم. برای حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان سعی کردیم افزایش حقوق به گونه‌ای باشد که مشکلات اقتصادی را کمتر درک کنند.

رئیس جمهور گفت: اولین بودجه‌ای که تقدیم مجلس کردیم تلاش شد تا طبق آمایش سرزمینی باشد و ظرفیت‌ها در اختیار مناطق کم برخوردارتر قرار گیرد، به عنوان مثال جاده‌های روستایی باید ترمیم شوند. زمانی که دولت را تحویل گرفتیم ده هزار روستا تنش آبی داشت و اکنون مشکل پنج هزار روستا حل شده است.

توجه به مناطق کم برخوردار در تمامی عرصه‌ها عدالت محور است

وی ادامه داد: در توزیع امکانات توجه به مناطق کم برخوردار در تمامی عرصه‌ها عدالت محور است. عدالت فضای گسترده و فراگیری دارد و اگر احساس کنیم امری خلاف عدالت است برخورد خواهیم کرد و حتما به همه بخش‌ها توجه توام با عدالت خواهیم داشت.

وی گفت: اگر بخواهیم عدالت را درست توصیف کنیم این است که اگر عدالت از جایی برود فساد جایگزین آن می‌شود. ایجاد شفافیت باید در عمل باشد نه در سخن مثلا ما تراز مالی دو هزار شرکت را به صورت علنی اعلام کردیم و بایدصدور مجوز‌ها با کمک رسانه‌ها تسهیل شد. 

رئیسی متذکر شد: نام ابر بدهکاران بانکی را علنی کردیم تا برای دیگران درس عبرت باشد. پس این دولت در راستای شفاف سازی کار‌های بزرگی انجام داده است.

ایجاد نشاط اجتماعی هدف دولت است

وی درباره نشاط اجتماعی کشور اظهار کرد: میزان کتابخانه‌هایی که در مناطق غیر برخوردار در این مدت ایجاد شده بسیار بالا بوده است. مراکز و سالن‌هایی که در سراسر کشور برای اقدامات فرهنگی ایجاد شده کار‌های بزرگی است که عملی شده است. به عنوان مثال درباره موضوع کتاب و نمایشگاه کتاب باید بگوییم سال گذشته حدود یک میلیوتن ۶۰۰ هزار کتاب به شهرستان‌ها و استان‌های مختلف ارسال کردیم. یعنی در این زمینه روستا و شهر تفاوتی ندارند.

رئیس جمهور ادامه داد: در جهت نشاط اجتماعی باید گفت  ۲۵ میلیون نفر در رویداد‌های فرهنگی کشور حاضر شدند. حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی جلوه نشاط اجتماعی بوده و این بسیار برای ما مهم است، اما این به معنی مشکل نداشتن مردم نیست. 

وی ادامه داد: این‌ها کافی نیست دولت برای افزایش نشاط اجتماعی باید گام‌های بیشتری بردارد و در برنامه‌های دولت این موضوع وجود دارد که باید برای نشاط بیشتر اجتماعی تلاش کند و اگر اقدامات به ثمر بنشیند انشالله اتفاقات بهتری را تجربه می‌کنیم.

همه باید به قانون پایبند باشند

وی درباره موضوع عفاف و حجاب و اهمیت آن برای مردم و گلایه‌های مردم اظهار کرد: خوشبتانه زنان کشور ما در طول تاریخ نسبت به عفت، حیا و حجاب پایبند بودند. اکنون هم همین توجه وجود دارد و این مسئله حجاب و عفاف وظیفه شرعی و قانونی است. ممکن است افرادی باشند که نسبت به جهات شرعی تقید نداشته باشند، اما همه باید به قانون پایبند باشند.

وظیفه دستگاه‌ ها برابر افرادی که با یک برنامه به دنبال هنجار شکنی هستند مشخص و نقشه دشمن برای حیا زدایی در کشور بسیار عیان است و دولت هم وظیفه خود را در این امر باید به بهترین شکل انجام دهد.

رئیسی در خصوص انتخابات مجلس عنوان کرد: از افتخارات نظام ما آن است که همه نهادها با نظر مستقیم مردم شکل می‌گیرند و مجلس قوی و دولت قوی اجرای قوی را هم به دنبال خواهد داشت و شکل گیری مجلس دوازدهم بسیار مهم است و مردم ما باید تکمیل کننده آن چه که در دور اول انجام دادند باشند و امیدوارم با همکاری میان دولت و مجلس بتوانیم برای خدمت به مردم کشور گام برداریم.

همکاری مجلس و دولت بسیار اهمیت دارد و امیدوارم انتخابات ۲۱ اردیبهشت با شکوه انجام شود و معتقد هستم باید تکلیف را کامل انجام دادو امیدواریم شاهد تشکل مجلس در زمان مقرر باشیم  تا با همکاری دولت و مجلس بتوانیم مشکلات را بهتر حل کنیم.

ایجاد سالی یک میلیون فرصت شغلی

وی در باره ایجاد اشتغال گفت: ابتدای دولت گفتیم که سالی یک میلون شغل ایجاد کنیم و این نیاز کشور است و اگر ایجاد نشود مشکل ایجاد می‌شود و در این زمینه باید بگویم دولت به وعده خود عمل کرده و در این ۳ سال توانستیم هر سال به وعده خود عمل کنیم و با صحت سنجی خود مشخص شده که این اتفاق عملی شده است .

آمار بیکاری در برخی از استان‌ها به ۵ درصد رسیده است. دولت هزاران کارگاه و کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل را احیا کرده است.

در تمامی استان‌ها کارخانه‌هایی را می‌بینیم که اکنون در این سه سال کار خود را شروع کرده و امروز شاهد هستیم که طبق آخرین امار قریب به ۹ هزار کارخانه به چرخه تولید بازگشته است و دولت از وعده خود درباره سالی یک میلیون شغل به هیچ وجه عقب نیست باید گفت که آمار بیکاری نزدیک به ۸ درصد است و نسبت به این قضیه خود را موظف می‌دانیم که درباره خصوصا تحصیل کرده‌ها زمینه شغل بیشتری فراهم شود 

 در بخش‌های مختلف کشور شاهد رشد تولید هستیم. در حوزه‌های کشاورزی و صنعت معدن کار‌های خوبی در دولت انجام شده که این نشان دهنده آن است که دولت، دولت کار وفعالیت است و ما حمایت‌های مردمی را از الطاف الهی می‌دانیم .

وی افزود: در ده سال گذشته رشد اقتصادی کشور متوسط سالی زیر یک درصد بوده است. در این دولت در این زمینه امروز بیش از ۶ درصد رشد تولید داریم که با همت مردم و جوانان این مهم دنبال می‌شود و دلیل عصبانیت دشمن هم آن است که  ما با وجود تحریم‌ها رشد داشتیم.

کشور در حال پیشرفت است و جلوه‌های این پیشرفت را همه می‌بینند و باید قطار این پیشرفت را سرعت بیشتری بدهیم آینده امید بخش را همه می‌بینیم به تعبیر جامع و کامل مقام معظم رهبری امروز بیش از هر زمان دیگری به قله نزدیک هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کلا بعد از برجام سایه جنگ از سر مملکت کم شده بود اینو همه میدونن پس پیاز داغشو زیاد نکن اونم با افتضاح نابودی قلب اس 300 مون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سوال ها خیلی سطح اش پایین بود , تعارفات زیاد
چی فکر می کنید!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
یه قدمی درشهربزن قیمتهاروبادرآمدهامقایسه کن بلکه کاری انجام بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا مجری محترم از رییس جمهور سوال نکرد که چرا دلار ۳۰هزاری شده 60هزار چرا کالاهای اساسی نسبت به پارسال چند برابر شده چرا سفره مردم سال به سال کوچکتر میشه و......سوالهای که مردم انتظار دارند از رییس جمهور هیچ وقت پرسیده نمیشود سوال تکراری جواب تکراری .یعنی سوال از قبل معین شده که مجری باید چه بپرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
پراید رو چقد تحویل گرفتی .الان چقدر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کشور ما با این اقتصاد داغون ودستوری و درحال فروپاشی و فقر تورم ونابودی سرمایه ملت تو بازار سرمایه و از بین رفتن اعتماد و سرمایه گذاری هیچ امیدی به پیشرفت نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پس از سه سال صبر و انتظار، دیگر به تو و دولتت اميدی ندارم
در این سه سال جز حرف و وعده و آمارهای غیرواقعی چیزی دیگه ای ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
زمان روحانی میگفت سایه جنگ بر سر کشور است همه مخالفت می کردید که سیه جنگی نیست حالا چرا دوباره این ادعا را تکرار می کنید وقتی که خودتان مختلف بودید .این روش مناسبی نیست بهتر نیست بگویید بر اقتدار جهانی کشور و قوه بازدارندگی افزوده شد تا اینکه همه اظهار نظرهایتان سیاسی باشد آن هم توام با فراموشکاری .ما که با دنیا سر جنگ نداریم که دائما از دهان مسئواینمان خظر جنگ برای کشور تراوش بکند .این ادبیات شایسته ایران نیست ایران صلح طلب ومستقل است و برای افزایش اقتدار خود تلاش می‌کند و جایگاهش را در جهان ارتقا می‌دهد. این اقتدار ممکن است با یک پیشرفت علمی مورد استفاده بشریت باشد و یا یک اقدام بشر دوستانه و یا سیاسی پیشرفت نظامی با ایجاد نمایشگاه ها و نشان دادن توان نظامی بهتر است .مخفی ماندن توان واقعی برای استفاده در زمان نیاز کار ساز تر است .زندگی با دلهره امید و تلاش و ترقی را از ملت می‌گیرد. در سایه آرامش و تلاش مسئولین ملت هم باعث پیشرفت همه جانبه کشور می‌شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
یعنی با وعده صادق دیگه جنگ نمیشه مطمئن دیگه خیالمون راحت باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
مهران میبدی فدایی اسلام
۲۳:۲۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
دقیقاااا
وقتی یک سگ هار منتظره که ترس و فرار رو از ما ببینه و بهمون حمله کنه بهترین کار اینه ک با سنگ یا چوب دستی فراریش بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سوالات خیلی خیلی چرت و پرت و بیهوده بودند‌ .
سوالاتی باید پرسیده میشد که سوال و دغده ی مردم بوده‌ باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
با این سوال های رفاقتی در مورد مردم چی فکر میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
چهارتا سوال درست و حسابی از رئیسی پرسیده نشد !!!!!!!!!!!!
مجریان ، خبرنگاران و روزنامه نگاران باید سوالات چالشی و به درد بخور از رئیسی بپرسند . مثلا"
۱_جناب رئیسی در مورد قولی که در مناظره های انتخاباتی به سهامداران دادید مبنی بر درست کردن یک هفته ای بورس، چرا بعد از گذشت حدود ۳ سال هنوز نه تنها بورس را درست نکردید ، بلکه آن را بطور کامل نابود کردید؟!!!!!!
۲_ ساخت سالانه یک میلیون مسکن چرا انجام نگرفته ؟!!!!
۳_بزرگ کردن سفره های مردم نه تنها اجرایی نشده بلکه کوچکتر شده . چرا ؟!!!!!!!
۴_چرا ارزش پول ملی روز به روز کاهش پیدا کرده ؟!!!!!!
۴_چرا تبعیض، فاصله ی طبقاتی، دزدی ، اختلاس ،پارتی بازی نه تنها کم نشده بلکه نسبت به ۳ سال قبل بیشتر شده ؟!!!!!!!
۵_ مشکل اقتصادی ،تورم ، گرانی ،بیکاری و .... روز به روز بیشتر شده ؟!!!!!!
۶_و ......
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
قطار پست رفت به سمت عمق زمین درحال حرکت است .اقای رییسی فدای جدت بشم چراپس هیچ کسی این قطارپیشرفت به سمت قله هارو احساس نمیکنه مواظب باش ازقله سقوط نکنی برادر. چرا هیچ چیزی سرسفره های مردم نمیاد چرا این پیشرفت وهیچ ایرانی ای احساس نمیکنه وضعیت سکه ودلارو ببین وقتی سریال هفت سراژدهارومیبینم فکرمیکنم چقدریه دولت بایدضعیف و بی علم باشه که اینجوری قارچها توش نفوذکنن و رشدکنن ماکه عمرمون تباه شدورفت خدابداد بچه هامون برسه.ارزدی سلامتی دارم برای حضرت آقا سایشون مستدام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
من که نه تنها قانع نشدم بلکه بسیار ناامید ازاینده
سولات بی ربط وپاسخ های بی معنی
فقط متأسفیم
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۲:۵۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
با عرض سلام
سید جان فقط یک کلمه از حمایت بورس صحبت کن.مثل موقع انتخابات که اولین شعار انتخاباتی شما بود.الان دریغ از یک کلمه که شما اسم بورس را بیارین.
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۲:۵۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در مورد تورم به همه چیز اشاره کردند به جز نرخ دلار و نرخ طلا که مهمترین عامل گرانی در مملکت است. در عرض و طول ریاست این جنابان ربع سکه 3 میلیونی به برکت مدیریت سرشار از هوش و استعداد و علم، 5 برابر شده است.
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۲:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
یک جایی از گزارش رئیس جالب بود که هر روز آمار می گیرند، یاد این مطلب افتادم که طرف همسایه فقیر داشت می گفت تا صبح چلو کباب و چلو مرغ خوردم به حال همسایه گریه کردم.....
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۲:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
امروزه استکبار جهانی در جنگ اقتصادی با ما قرار دارد و به نحو احسن توانسته ان را مدیریت کند و نتیجه مطلوبی از ان بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
عدالت یک کلمه یا جمله دروغ نیست ، که بگیم حقوق کارمندان کم کار رو مجلس و حقوق کارگر بدبخت ایرانی رو غیر مجلس مشخص کنه

این یک فساد و بی عدالتی محض هست که گارگر بدبخت توسط غیر مجلس تعیین تکلیف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
واقعا با چه رویی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
رییسی باید استعفا بده
آخرین اخبار