سعیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس یازدهم مولفه‌های گام دوم انقلاب را دارد

منتخب مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم مجلس خوب و دارای مولفه‌های گام دوم انقلاب به همراه اولویت‌های اقتصادی برای مردم خواهد بود.

معین‌الدین سعیدی نماینده منتخب مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند و با چشم اندازی که ایشان برای مجلس یازدهم دارند، مجلس یازدهم مجلس خوب و دارای مولفه‌های گام دوم انقلاب به همراه اولویت‌های اقتصادی و معیشتی برای مردم خواهد بود.

سعیدی افزود: باید مجلس را از برخی بازی‌های سیاسی و جناحی خارج کرد و به اولویت‌های اقتصادی پرداخت.

منتخب مردم چابهار در ادامه گفت: همه شاهدیم که جناح بندی‌های سیاسی، حضور آنچنانی در مجلس یازدهم ندارند و مجلس یازدهم یک مجلس انقلابی و ولایی است.

او تصریح کرد: حضور نیرو‌های جوان در مجلس یازدهم به نوعی نمایانگر مولفه‌های گام دوم انقلاب است. در بیانیه گام دوم هم رهبری تاکید زیادی بر استفاده از نیرو‌های جوان انقلابی و زمینه سازی برای حضور آن‌ها داشتند که در مجلس یازدهم شاهد آن هستیم.

سعیدی در ادامه گفت: نگاه‌های سیاسی و جناحی صرف که در برخی از مجالس ادوار شاهد آن بودیم، یکی از موانع اصلی بر سر راه آن‌ها بود که در مجلس یازدهم پیش بینی می‌شود در حداقل ممکن شاهد چنین موردی باشیم.

او در پایان عنوان کرد: در کل فضا برای کار مهیا است و نمایندگان سعی می‌کنند مولفه ما می‌توانیم را با نگاه به درون به اجرا در بیاورند و در نگاه به خارج، مواردی را که رهبری به آن اشاره کردند یعنی عزت، حکمت و مصلحت، اجرا شود، اما نگاه کلی، نگاه به ظرفیت‌های درونی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار