نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی:

مسئولین از مردم عملی تشکر کنند/ انتقاد از ترک فعل برخی مدیران در اجرای طرح‌ها

نخعی بر ضرورت تشکر عملی مسئولین از مردم با توجه به خواسته‌های آنان تأکید کرد.

نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهر شوسف با اشاره سخنان مقام معظم رهبری گفت: مردم ما همیشه پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بوده و در هر یک از صحنه‌های انقلاب حضور داشته اند که از این رو می‌طلبد تا مسئولین به معنای واقعی از مردم به صورت عملی تشکر و قدردانی کنند.

او ضمن تأکید بر تشکر عملی از مردم افزود: یکی از مصادیق اصلی تشکر عملی این است که مسئولان علاوه بر تشکر لسانی به خواسته‌های مردم توجه کرده و در جهت رفع نیاز‌های آن‌ها بکوشند.


بیشتر بخوانید


نخعی همچنین از ترک فعل برخی از مسئولین انتقاد کرد و ادامه داد: برخی درخواست‌های مردم را در مرکز کشور پیگیری می‌کنیم، اما در عمل تغییر و یا اقدامی نمی‌بینیم؛ به عنوان مثال از حدود ۲ سال قبل ۲۰۰ میلیارد تومان برای جاده نهبندان - سربیشه اعتبار اختصاص داده شده، اما تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته در حالی که این جاده جزو یکی از راه‌های اصلی و کریدر‌های مهم کشور است. 

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی به طرح بیمارستان شهر شوسف اشاره و اظهار کرد: این یکی از طرح‌هایی است که ۲ سال قبل شروع شده و باید هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد چرا که مصداق تشکر عملی مسئولین از مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار