اسرائیل می‌خواهد افکار عمومی را منحرف کند

امام جمعه شهرکرد گفت: حضور گسترده ملت در حمایت از مردم غزه نشان داد که این رژیم نابودی و اضمحلال خود را سرعت بخشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به حضور پرشور جهانی و ملی ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان در روز جهانی قدس گفت: اسرائیل می‌خواهد صحنه نبرد را به جا‌های دیگر بکشاند و افکار عمومی را منحرف کند، اما حضور گسترده ملت‌ها در گوشه و کنار دنیا و همبستگی بیش از پیش ملت ایران در حمایت از مردم غزه نشان داد که این رژیم نابودی و اضمحلال خود را سرعت بخشیده است و انشاالله وعده الهی به زودی محقق و پیروزی نهایی برای ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت است.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: با خباثت‌های اسرائیل همه ملت‌ها کینه آن‌ها را به دل می‌گیرند و راهپیمایی امروز سیل بنیانکنی می‌شود که همه آن‌ها و هم دستانشان را از بین خواهد برد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به ۲۰ فروردین روز ملی فن آوری هسته‌ای گفت: با عنایات خداوند متعال و تلاش متعهدانه دانشمندان کشورمان توطئه‌های دشمن در محروم کردن ملت ایران از این نعمت الهی تا به امروز ناکام ماند و هرروز شاهد پیشرفت‌های متعدد دراین حوزه هستیم.

نکونام با اشاره به شهادت شهید آوینی و روز هنرانقلاب اسلامی هنر متعهد را از مهمترین ویژگی‌های این شهید دانست و گفت: شهید آوینی اثبات کرد که تعهد اسلامی برتخصص اولویت دارد آنچنان که خود او در این مهم پرچمدار شد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در هفته جاری نهضت ملی مسکن را یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت سیزدهم دانست و اضافه کرد: متاسفانه موتور این حرکت در استان توان حرکت ندارد و مسئولان باید مشکل خانه دارشدن مردم را با فرصت پیش آمده تسهیل و تسریع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار