خطیب نمازجمعه شهرکرد؛

اتحاد مردم رمز غلبه بر فتنه ها و حماسه آفرینی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ دی «روز بصیرت و میثاق با ولایت» است که نشان داد، کاری که از هیچکس برنمی آید، از این مردم متحد برمی آید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: حماسه ۹ دی توانست فتنه بزرگ و طراحی شده برای پایان دادن به نظام اسلامی را خنثی کند.

وی ادامه داد: نقش مردم، محوری بوده و رمز بقای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ما با اسلام حقیقی فاصله داریم، ولی به سوی آن در حال حرکت هستیم و باید در این راه مقابل حربه‌ها ایستاد و مقاومت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: به گفته حاج قاسم، عاقبت به خیری در «این انقلاب و ولایت» است.

وی گفت: روز ۹ دی سالروز واقعه مهم ابلاغ نامه امام خمینی (ره) به گورباچف رهبر وقت شوروی است، که متولیان آن‌ها این نامه را درک نکردند، ولی امروز رهبران روسیه متوجه شرایط و وضعیت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ۱۲ دی ماه سالروز ارتحال مردی از تبار علم ایمان اخلاق و سیاست است، مرحوم آیت الله مصباح یزدی چهره‌ای بود که عظمت علمی و فکری او را درک نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: ۱۳ دی ماه ولادت حضرت زهرا (س) است که به نام روز زن نامگذاری شده است.

وی گفت: ۱۳ دی سالروز شهادت شهید سلیمانی و همزمانی آن با ایام شهادت سردار رضی است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اسلام میان مرد و زن تفاوت نگذاشته و هر دو دارای شخصیت انسانی و یک مسیر هستند که برخی نگاه‌های ظالمانه به زن جفا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: همچنین تبلیغات غربی‌ها جایگاه زن را تقلیل داده و بر جامعه ما هم اثر گذاشته است.

وی گفت: هم اکنون زنان ما در جامعه در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند و نقش آفرین هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: غزه مظلوم، اما مقتدر، که در این روز‌ها بیشترین ستم را می‌بیند و دولت‌ها از آن حمایت نمی‌کنند، اما غزه مقتدر است چرا که مقاومت اکنون جبهه واحدی است و اکنون با توان کامل به صحنه نیامده و به مدت ۸۰ روز با حمایت‌های جهانی از صهیونیست‌ها، آن‌ها را زمین گیر کرده اند.


بیشتر بخوانید


وی گفت: آمریکایی‌ها به شدت از به صحنه آمدن حزب الله در هراسند و جبهه مقاومت در یمن هم ضربات سنگین اقتصادی را بر غرب وارد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: انتخابات را پیش رو داریم و باید اول وحدت خود را حفظ کنیم، دوم دستگاه‌ها تلاش کنند و سوم جوانان انقلابی این موضوع مهم را تبیین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار