قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از حضور مردم در راهپیمایی روزجهانی قدس قدردانی کرد.

در پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری آمده است:

باردیگر به درگاه خداوند قادر متعال، به خاطر داشتن مردمی با بصیر، ظلم ستیز و همیشه در صحنه سجده شکر بر زمین می‌ساییم، که با جنگ ترکیبی رسانه‌ای و تمامی تهدیدها، تحریم‌های ظالمانه، مشکلات اقتصادی و معیشتی تحمیلی استکبار جهانی با خلق حماسۀ عظیم وحدت و انسجام ملی و حضور پر شور و با شکوه‌تر از گذشته، در مراسم روز جهانی قدس که نشان از بصیرت و آگاهی مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری است، لرزه بر اندام متزلزل استکبار جهانی و رژیم منقور صهیونیستی و ایادی و مزدورانش انداخته و با حضور و خیزش مثال زدنی خود تمامی سازه‌های تخیلی آن ها را فرویختند.

این حضور ماندگار بی نظیر و تاریخی مردم روزه دار شهرکرد و سایر نقاط استان چهارمحال و بختیاری حول محور جبهه یک پارچه مقاومت و حمایت قاطع از نخستین قبله‌گاه مسلمانان جهان، مسجد الاقصی و قدس شریف، مردم مقتدر و مظلوم غزه در راهپیمایی روز جهانی قدس، درخور سپاس، و تقدیر و تحسین فراوان است.


بیشتر بخوانید


امروز مردم فهیم استان، حضوری پرشورتر و متفاوت‌تر از همیشه، از خود به نمایش گذاشتندکه، سیلی محکمی شد بر چهرۀ پلید رژیم کودک‌کش صهیونیستی و استکبار جهانی.

امروز لنز دوربین‌ها، صحنه‌هایی ماندگار و دیدنی از خروش عظیم اراده‌ها و خیزش امواج احساسات پاک معنوی، در حمایت از غزه قهرمان و فریاد خشم علیه تجاوز و تعدی اشغالگران صهیونیستی در منطقه را در دل تاریخ ثبت و ضبط کرده و به نمایش گذاشتند و حضور معنوی، با نشاط و لحظه شناسانه مردم، برگ زرین دیگری در دفتر قطور خاطرات و افتخارات مردم رشید استان ثبت و ضبط شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، برخود لازم میداند از تک تک افتخار آفرینان و خلق کنندگان این حماسه عظیم تقدیر و تشکر نماید. هرچند قدردانی و تشکر تنها واژه‌ای بسیار کوچک است در برابر خیزش عظیم اراده‌های پولادین خلل ناپذیر و اقیانوس متلاطم احساسات پاک انسانی و خروش کوبنده مردم در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس است که با لبیک به پیام تاریخی حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و ندای حق‌طلبی مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری آگاهانه و انقلابی یافتند. با شکر گزاری از بصیرت مردم، از درگاه حضرت باری تعالی، عزت و سربلندی این ملت را مسئلت می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار