رصد تحرکات آمریکایی‌ها در خلیج فارس/ امیدواریم خطایی نکنند

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اشراف اطلاعاتی در خلیج فارس گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با سامانه‌های پیشرفته در سطح، زیر سطح و هوا در پهنه خلیج‌فارس اشراف اطلاعاتی کامل دارد.

سردار حیدر هنریان مجرد فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز روز اقتدار بسیج دریایی در پهنه جهان اسلام و محور مقاومت است اظهار داشت: منطقه دوم دریایی سپاه همزمان با جهان اسلام و محور مقاومت در استان بوشهر رژه اقتدار بسیج دریایی با شرکت بیش از ۳۵۰ شناور مردمی در کلاس‌های مختلف شامل قایق‌های صیادی، لنج سفاری و صیادی مردمی رژه اقتدار دریایی با پیام اقتدار و مقاومت به مردم ایران و استان بوشهر در خلیج‌فارس برگزار کردند.

وی یکی دیگر از پیام این رژه دریایی را به رژیم کودک‌کش صهیونیستی دانست و بیان کرد: پیام رژه بزرگ اقتدار بسیج دریایی مردم پایه این است که ما حامی ملت مظلوم فلسطین هستیم و در هیچ شرایطی این مردم تنها نمی‌گذاریم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: برای نابودی رژیم اشغال‌گر قدس ثانیه‌های آخر عمر این رژیم جنایتکار را لحظه شماری می‌کنیم.

سردار هنریان مجرد با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس تصریح کرد: با توجه به همه سامانه‌های اشراف اطلاعاتی که در اختیار منطقه دوم دریایی سپاه است الحمدلله اکنون در سطح، زیرسطح و در هوا خلیج فارس مورد رصد است.

وی اضافه کرد: با این سامانه‌ها تمام حرکت‌ها و تحرکات و رفتار دشمن به ویژه آمریکایی‌ها مورد رصد و دید رزمندگان اسلام قرار دارد و امیدوارم دشمن هیچ گاه خطایی محاسباتی انجام ندهد، چون تمام رفتار آنان به‌صورت شبانه‌روزی پایش می‌شود.

بر پایه این گزارش در آستانه روز جهانی قدس، رژه اقتدار شناوری مردمی بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه در پهنه خلیج فارس باشکوه خاصی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.