رژه شناوری بسیج دریایی در عسلویه برگزار شد

دومین رژه شناوری بسیج دریایی مردم پایه به مناسبت هفته بزرگداشت شهدای مقاومت با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سواحل بندر عسلویه و خلیج نایبند برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در هفته بزرگداشت شهدای مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان، دومین رژه شناوری بسیج دریایی مردم‌پایه منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در سواحل بندرعسلویه و خلیج نایبند با ظرفیت بیش از ۷۰۰ شناور سبک و نیمه سنگین با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این رزمایش که دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان و مسئولان نیز حضور داشتند، اقتدار بسیج مردمی در عرصه دریا و آمادگی بسیجیان ولایت‌مدار به نمایش در آمد.

رژه بزرگ شناوری بسیج دریایی در عسلویه برگزار شد

سرلشکر حسین سلامی این رزمایش را نمایشی غرورآفرین و هنرمندانه با ترکیب زیبایی از وحدت شیعه و سنی برای حمایت از هدف‌های دفاعی کشور و در حمایت و پشتیبانی از نیروی دریای سپاه دانست و بیان کرد: پیام اصلی این رزمایش این است که هم نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به همراه مردم، برای دفاع از منافع حیاتی این کشور به‌ویژ آب‌های نیلگون خلیج فارس و مرز‌های آبی میهن اسلامی همیشه آماده و مهیا هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه "حضور مردم به پایان‌ناپذیری قدرت دفاعی ما در دریا کمک می‌کند" تاکید کرد: این مردم همواره مکمل و حامیان اصلی دفاع هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح ما بر بستر حمایت‌های مردمی همیشه قدرتمند هستند و این همدلی بین سپاه و مردم امروز در ساحل خلیج فارس به نمایش گذاشته شد.

رژه بزرگ شناوری بسیج دریایی در عسلویه برگزار شد

او عنوان کرد: در همه ارکان قدرت دفاعی به دلیل پیشرفت‌های روز افزون و شتاب‌دار فناوری در کشور به‌ویژه در عرصه دفاعی به فضل الهی در بسیاری از عرصه‌های قدرت دفاعی در لبه‌های مقدم خطوط پیشروی در جهان هستیم و گاهی بخش‌هایی که قابل نشان‌دادن بوده به دوستان و دشمنانمان نشان دادیم، اما بخش‌های ناپیدایی از قدرت دفاعی ما وجود دارد که در شرایط عمل فقط می‌توان دید و این یک مسیر بدون توقف است.

انتهیا پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.