برنامه عملیاتی توسعه آذربایجان شرقی دارای افق آینده و تجربه گذشته باشد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: برنامه عملیاتی و راهبردی توسعه استان باید دارای افق آینده بوده و تجربه گذشته را به همراه داشته باشد.

مالک رحمتی عصر امروز در سیزدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به ارائه برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه استان توسط تعدادی از دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد وگفت: در این برنامه باید به ادبیات مشترک برسیم تا شاهد تحقق اهداف پیش بینی شده باشیم.

وی افزود: لازم است به گذشته نظری افکنیم و با لحاظ ظرفیت ها، امکانات و محدودیت‌های موجود افق آینده را ترسیم کنیم.

وی تصریح کرد: در برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه استان راه‌های رسیدن به هدف در قالب تعریف پروژه مشخص می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه لازم است پروژه‌های تحولی سال ۱۴۰۳ هر دستگاه معین شود و بعد از تصویب در شورای برنامه‌ریزی، نهایت تلاش در جهت اجرای به موقع این پروژه‌ها صورت گیرد افزود: با کلیات و مسائل روزمره کاری نداریم بلکه جزییات دقیق برنامه‌ها کاملا باید ارائه شود.

رحمتی بر ضرورت تمرکز بر برنامه محوری تاکید و اضافه کرد: وضع موجود به هیچ وجه راضی کننده نیست؛ ابتدا باید برنامه‌ها مشخص شود و بر اساس همین برنامه‌ها به دنبال تامین منابع مالی و بودجه باشیم.
وی سال اول دوره مدیریت را سال شناخت، سال دوم سال برنامه ریزی، سال سوم سال اجرا و سال چهارم را هم سال تثبیت و نتیجه گرفتن دانست.

در این جلسه سازمان جهادکشاورزی و اداره کل نوسازی، توسعه م تجهیز مدارس استان ارایه برنامه عملیاتی و راهبردی توسعه استان در دستگاه متبوع پرداختند.

برچسب ها: منابع مالی ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.