معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان:

طرح‌های آبرسانی و اصلاح شبکه مهمترین پروژه‌های خوزستان است

عبیات گفت: مهمترین پروژه‌های استان در بخش زیرساخت‌ها شامل طرح‌های آبرسانی، اصلاح شبکه، احداث جاده‌های اصلی و روستایی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: مهمترین پروژه‌های استان در بخش زیرساخت‌ها شامل طرح‌های آبرسانی، اصلاح شبکه، احداث جاده‌های اصلی و روستایی است و بخشی از اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های زیرساختی شهرستان‌های استان از منابع مالی نهاد‌ها و موسسات غیردولتی مانند بنیاد‌های علوی، برکت و مستضعفان تامین می‌شود.

او با بیان اینکه منابع استانی برای تکمیل این پروژه‌ها محدود است،  افزود: استاندار خوزستان، از ظرفیت موسسات غیردولتی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی آن‌ها برای تامین منابع اعتباری تکمیل این پروژه‌ها استفاده خواهد شد.

عبیات با بیان اینکه به‌همین منظور طی روز‌های آینده دیدار‌هایی با مسئولان ارشد این بنیاد‌ها انجام خواهد شد تصریح کرد: بر اساس مذاکراتی که صورت گرفته، تعدادی از این بنیاد‌ها نسبت به مشارکت در تامین اعتبارات برخی از پروژه‌های محرومیت‌زدا در استان خوزستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: لیستی از این طرح‌های نیمه تمام در حال تهیه است که برای تکیمل هر کدام از آن‌ها منابع مالی بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز است و تکمیل این پروژه‌ها در ایجاد رضایتمندی عمومی در بین مردم تاثیر مستقیمی دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.