پیگیر تأمین اعتبار پل تاریخی کرج هستیم

فرماندار کرج گفت: پیگیری ویژه برای تأمین اعتبار برای تکمیل پل تاریخی کرج در پیشانی ورودی البرز در دستورکار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار کرج ب اشاره به این که  پیگیری ویژه برای تأمین اعتبار برای تکمیل پل تاریخی کرج در پیشانی ورودی البرز در دستورکار قرار گرفته است، گفت: سال گذشته اعتبارات کرج ۵۰ میلیارد تومان بود، اما امسال برغم وجود تحریم، مشکلات اقتصادی و عدم وجود منابع نفتی، اعتبارات شهرستان کرج با رشد ۲.۵ برابری به رقم ۱۳۰ میلیارد تومان رسید.

فرماندار کرج افزود: این اعتبارات صرف ۱۳۰ طرح  اولویت دار در شهرستان کرج خواهد شد.

قاسم پور گفت: با وجود افزایش اعتبارات شهرستان این هنر مدیران است که رایزنی‌های لازم را برای تخصیص منابع از سرفصل اعتبارات ملی در دستور کار قرار دهند.

او افزود: در بخش‌های منابع آبی، آبیاری نوین، فاضلاب و پسماند، بهسازی راه‌های روستایی، بافت‌های فرسوده، طرح‌های هادی، توسعه امور ورزشی اعتبارات خوبی از سرفصل ملی اختصاص پیدا کرده است و مدیران مربوطه باید تلاش کنند تا منابع مالی را از این طریق نیز افزایش دهند.

قاسم پور افزود: این هنر مدیران است که رایزنی و تلاش لازم را با وزارتخانه‌های بالادستی برای جذب منابع ملی داشته باشند.

او گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز می‌توانند از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام شهر استفاده کنند.

فرماندار کرج همچنین با اشاره بر ضرورت احیاء و بازسازی هر چه سریعتر پل تاریخی کرج به عنوان پیشانی ورودی استان و شهر کرج افزود: از طریق شورای شهر و شهرداری کرج برای جذب ۵۰۰ میلیون اعتبار تا پیش از شروع بارندگی‌ها اقدام خواهد شد.

منبع : فارس

انتهای پیام/ ر . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.