یک مقام سازمان سرمایه گذاری کشور؛

تدوین فرصت‌های سرمایه گذاری نیاز اصلی جذب سرمایه گذاری است

مدیر کل سرمایه گذاری سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی گفت: تدوین فرصت‌های سرمایه گذاری در قالب استاندارد‌های ملی، پیش نیاز اصلی تامین و استفاده از منابع مالی داخلی و بین المللی و جذب سرمایه گذاری است.

احمد جمالی مدیر کل سرمایه گذاری سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: تدوین فرصت‌های سرمایه گذاری در قالب استاندارد‌های ملی، پیش نیاز اصلی تامین و استفاده از منابع مالی داخلی و بین المللی و جذب سرمایه گذاری است و لزوم دارد این موضوع به صورت جدی در دستور کار استان‌ها قرار گیرد.

وی افزود: هم زمان با تدوین فرصت‌های سرمایه گذاری در استان ها، تعریف و معرفی یک برند خاص در حوزه سرمایه گذاری استان نیز می‌تواند به فرآیند بازاریابی تامین منابع مالی کمک کند و آن را تسریع بخشد.

جمالی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد مطلوب مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد اشاره کرد و با قدردانی از خدمات و تلاش‌های متولیان امور سرمایه گذاری این استان اظهارداشت: یکی از اقدامات شاخص این مرکز که در سطح ملی اثر گذار بود، پیگیری کامل و مستمر برای رفع مشکلات قانونی و اداری در فرآیند سرمایه گذاری در نیروگاه‌های خورشیدی است.

مدیر کل سرمایه گذاری سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران بیان کرد: این موضوع موجب شد موانع سرمایه گذاری این حوزه رفع و استان یزد به استان پیشرو در جذب سرمایه گذاری خارجی در این حوزه تبدیل شود.


انتهای پیام/ ا

تدوین فرصت‌های سرمایه گذاری در استان هامعرفی یک برند خاص در حوزه سرمایه گذاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
در بخش ریلی