امدادرسانی راهداران به ۱۲۵ خودروی گرفتار در برف

راهداران خراسان جنوبی ۱۲۵ خودروی گرفتار در برف را در شبانه روز اخیر امدادرسانی کردند.

جلالا زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲۵۰ نیروی راهدار با بیش از ۱۷۵ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در عملیات راهداری زمستانی خراسان جنوبی فعالیت دارند.

او افزود: با توجه به فعال بودن قرارگاه استانی راهداری زمستانی، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰ باب راهدارخانه و حدود ۵۵ اکیپ راهداری در محور‌های مواصلاتی استان فعال شده است.

جلالا زاده با اشاره به اینکه از شب گذشته در محور‌های بیرجند-سربیشه، سربیشه-درح، سربیشه-نهبندان، نهبندان- زاهدان، بیرجند-قاین، بیرجند-اسدیه، قاین- گناباد، قاین- زیرکوه، زیرکوه-زهان، قهستان- زهان، فردوس-گناباد و سرایان-گناباد شاهد بارش برف و در محور‌های بیرجند- خوسف، خوسف-خور، دیهوک-طبس و دیهوک-راور شاهد بارش باران بوده ایم عنوان کرد: با توجه به بارش برف در ۸ شهرستان، ۶۰ درصد راه‌های استان از بارش‌ها تأثیر پذیرفتند که با تلاش مشترک تیم‌های راهداری و پلیس راه استان تردد در تمام محور‌های استان به صورت روان برقرار است.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی به صورت مستمر و فعال ادامه دارد تا شهروندان مشکلی در راه‌های مواصلاتی نداشته باشند و اکیپ‌های راهداری به صورت آماده باش با تجهیزات کامل در جاده‌ها حضور دارند.

او به مه گرفتگی در محور‌های سربیشه-درح، بیرجند- قاین و بیرجند- اسدیه اشاره کرد و گفت: به هموطنان و هم استانی‌ها توصیه می‌شود تا پایان فعالیت سامانه بارشی از سفر‌های غیر ضرور خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.