بیش از هزار نفر از خدمات بانک امانات هلال احمر بهره‌مند شدند

هزار و ۵۴ نفر در ۹ ماه گذشته از خدمات بانک امانات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بهره‌مند شدند.

کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان، هزار و ۵۹ قلم کالا نگهداری می‌شود.

او با اشاره به خدمات بانک امانات جمعیت هلال احمر در استان، افزود: یکی از طرح‌ها و خدمات مهم هلال احمر، راه اندازی و تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی در شعب جمعیت هلال احمر بوده است.

کاوسی بیان کرد: بانک امانات با هدف کمک به بیماران نیازمند در تأمین وسایل و تجهیزات پزشکی راه اندازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: تجهیزات پزشکی نگهداری شده در بانک امانات شامل دستگاه‌های ویلچر، واکر، عصا، تخت بیمارستانی، مانومتر و سایر دستگاه‌های مورد نیاز جامعه هدف است.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: در طرح بانک امانات، خیران، تجهیزات پزشکی خود را به جمعیت هلال احمر اهداء می‌کنند و این تجهیزات پس از تأیید کارشناسان جمعیت به شکل رایگان و یا با هزینه بسیار ناچیز در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

کاوسی اظهار کرد: هم اکنون ۱۵ بانک امانات در تمامی شعب هلال احمر سطح استان و برخی از خانه‌های هلال فعال است و به بیماران نیازمند سطح استان خدمات خود را ارائه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از شهروندان و خیران خواست تا لوازم پزشکی مازاد در منزل خود را به شعب، دفاتر نمایندگی و خانه‌های هلال سطح استان اهداء کنند تا جمعیت بتواند خدمات بیشتری به بیماران نیازمند ارائه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار