خدمت رسانی ۴۳ تیم عملیاتی هلال احمر در خراسان جنوبی

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از ارائه خدمت ۴۳ تیم عملیاتی هلال احمر استان به مردم در جاده‌ها خبر داد.

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: هلال‌احمر خراسان جنوبی از ابتدای هفته به مسافران در راه مانده در شهرستان‌های متأثر از شرایط نامساعد جوی شامل بیرجند، قاین، سربیشه، فردوس و نهبندان خدمات امدادی ارائه کرده است.

او افزود: آمادگی کامل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات برای پایش شرایط جوی، اعلام آماده‌باش به پایگاه‌ها، استقرار تیم واکنش سریع، بازدید از پایگاه‌های امدادی و محل اسکان مسافران از جمله اقدامات انجام شده از ابتدای هفته تاکنون است.

به گفته کاوسی در این مدت ۳ هزار و ۸۶۵ فرد در جاده‌های استان دچار حادثه شده اند که هلال‌احمر استان ضمن امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، به ۳ هزار و ۹۵۰ مسافر اسکان داده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی عنوان کرد: ۴۳ تیم عملیاتی با ۱۴۰ نیروی عملیاتی شامل ۶۶ پرسنل و ۷۴ نجاتگر در این مدت به مسافران خدمت‌رسانی کردند.

به گفته او همچنین تعداد ۱۸ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۵ دستگاه کمک‌دار سبک، ۴ کامیونت و یک مینی‌بوس در حوادث و سوانح جوی استان به کارگرفته شدند.

کاوسی اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۰۷ تخته پتو، ۲۵ چراغ والور، هزار و ۸۰۰ قرص نان و هزار و ۹۰۰ تن ماهی نیز بین مسافران اسکان داده شده، توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.