اجرای بیش از ۲۰ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بیش از ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا می‌شود.

هاشم علایی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر اظهار داشت: بیش از ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا می‌شود که با جذب اعتبارات عمرانی و تکمیل زیرساخت‌ها، تلاش خواهد شد سطح رضایتمندی واحد‌های تولیدی افزایش یابد.

او گفت: انقلاب اسلامی ایران آثار و برکات فراوانی برای کشور و استان ما به ارمغان آورده است که یکی از مهمترین آنها، پیشرفت در حوزه علم و صنعت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، آثار و برکات فراوانی در حوزه صنعت استان ایجاد کرده است که توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از نمونه این پیشرفت‌ها بوده است.

علایی تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران و قبل از تاسیس استان اردبیل، این استان تنها دارای یک شهرک صنعتی بود که به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون شاهد فعالیت ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی و رشد بیش از ۲۸ برابری اراضی در اختیار شهرک‌های صنعتی هستیم. 

او اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان، یکی از دغدغه‌های مهم این شرکت است تا با اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف، در جهت کمک به اشتغال آفرینی و توسعه صنعتی استان حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای پیروزی این انقلاب و امنیت کشور، خون شهیدان فراوانی نثار شده است که ما مدیران باید قدردان این شهیدان باشیم و با خدمت صادقانه به رشد و پیشرفت کشور کمک کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.