کسب رتبه برتر شهرک‌های صنعتی اردبیل در ارتقاء بهره وری واحد‌های تولیدی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از کسب رتبه اول این شرکت استانی در شاخص بهره‌وری در میان شهرک‌های صنعتی کل کشور خبر داد.

هاشم علایی اظهار داشت: باروری و به‌کارگیری طرح‌های فناورانه، باعث شکوفایی ایده‌های کارآفرین و خلاق خواهد شد و با فعالیت‌های پژوهشی می‌توان، فرآیند فناوری را در صنعت نهادینه کرد و زمینه توسعه و توانمند سازی واحد‌های صنعتی را در افزایش تولید و دانش فراهم ساخت.

او ادامه داد: در این راستا، شرکت شهرک‌های صنعتی با همکاری مشاورین و کارشناسان، نیاز‌های فناورانه واحد‌های تولیدی را در حوزه‌های مختلف تحقیق و توسعه احصاء و زمینه‌های افزایش بهره‌وری آنان را با استفاده از برنامه‌های حمایتی مهیا می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی سازمان بهره‌وری ایران، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در میان شهرک‌های صنعتی کل کشور، حائز رتبه برتر شده است.

علایی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی، حمایت از حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، کمک به بازاریابی و اخذ گواهینامه‌های استاندارد سازی، اجرای خوشه‌های صنعتی، نیازسنجی و احصاء مشکلات صاحبان صنایع، از جمله برنامه‌هایی است که به منظور افزایش تولید و بهره وری واحد‌های تولیدی انجام می‌شود.

او ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که از واحد‌های تولیدی انجام می‌شود شاهد رشد و شکوفایی روز افزون صنعت استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.