در اولین روز از دهه فجر؛

کلنگ کلینیک تخصصی مرکز ناباروری بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بیرجند به زمین خورد

کلینیک تخصصی مرکز ناباروری بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بیرجند با اعتبار ۲۷۹ میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان جنوبی کلنگ زنی شد.  

کلینیک تخصصی مرکز ناباروری بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) در اولین روز از دهه مبارک فجر (۱۲ بهمن) با اعتباری بیش از ۲۷ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

این طرح با متراژ ۲ هزار و ۹۴۰ مترمربع در چهار طبقه احداث خواهد شد.

در مجموع برای مرحله اول این طرح ۲۷۹ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

افتتاح طرح احیا و مرمت قنات جیم آباد

طی مراسمی با حضور قناعت استاندار خراسان جنوبی طرح احیا و مرمت قنات روستای جیم آباد دهستان باقران بیرجند افتتاح شد.

جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این مراسم گفت: این قنات با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و مشارکت مردم مرمت شده است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه با مرمت این قنات ۳۰ خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند شد، افزود: مرمت قنات، باعث ماندگاری مردم این روستا شده و با افزایش آبدهی قنات، بخشی از معیشت اهالی تأمین خواهد شد.

جعفری با اشاره به افتتاح ۱۵۵ طرح بخش کشاورزی به مناسبت دهه فجر با اعتبار ۴ هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال، اظهار کرد: ۱۹ هزار و ۶۶ نفر از مزایای این طرح‌ها برخوردار خواهند شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: مشارکت مردم در طرح‌های بخش کشاورزی خراسان جنوبی در دهه فجر امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته که نشان دهنده امید آفرینی در این بخش است.

او از افتتاح ۹۶۴ طرح در طول دولت سیزدهم با اعتبار ۱.۵ همت در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌ها ۳ هزار و ۵۱۲ نفر اشتغال مستقیم در استان ایجاد شده است.

مجموعه ورزشی روستای علی آباد لوله به بهره برداری رسید

در ادامه برنامه‌های اولین روز دهه فجر ۱۴۰۲، مجموعه ورزشی شهید نایبی در روستای علی آباد لوله از توابع شهرستان بیرجند، طی مراسمی با حضور قناعت استاندار افتتاح شد.

ربیعی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این آیین گفت: این زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.

او از افتتاح ۲۲ زمین چمن مصنوعی در استان در ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: سه سالن ورزشی و یک استخر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

ربیعی عنوان کرد: در مجموع هزینه طرح‌های ورزشی افتتاحی استان در دهه فجر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. 

برچسب ها: کلنگ زنی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار