هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان سهم روستا‌ها و مناطق عشایری از طرح‌های دهه فجر

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی از بهره برداری طرح‌های روستا‌یی و عشایری در دهه فجر با اعتبار هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان خبر داد.

هاشمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۴۵۷ طرح با اعتبار هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان از سوی دستگاه‌های اجرایی حوزه روستایی و عشایری به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: از این تعداد ۱۵۸ طرح با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان به همت دهیاری‌ها عملیاتی شده است.


بیشتر بخوانید


هاشمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: تأمین زیرساخت‌های آب، برق، گاز، راه، ارتباطات، عشایر، تهیه طرح هادی، احیا و مرمت قنوات، احداث و تکمیل مدارس روستایی، مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی از جمله مهمترین طرح‌های عمرانی است که به وسیله دستگاه‌های اجرایی در روستا‌ها اجرایی شده و به بهره برداری می‌رسند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: با اشاره به اهتمام دهیاری‌ها در رونق مناطق روستایی استان، بهسازی و توسعه معابر، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت، احداث ساختمان‌های اداری، بوستان، آتش نشانی، اماکن فرهنگی و ورزشی، آرامستان و غسالخانه نیز از جمله طرح‌هایی است که از سوی دهیاری‌ها انجام شده و در این ایام افتتاح می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.