افتتاح و کلنگ زنی ۹۱۴ طرح در دهه فجر

استاندار خراسان جنوبی از افتتاح و کلنگ زنی ۹۱۴ طرح در استان در ایام دهه فجر خبر داد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان در آستانه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: از دهه فجر پارسال برای هماهنگی و ثبت طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی سامانه جامع مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌های کشور (منتاک) تعریف شده است.

او از ثبت ۹۱۴ طرح عمرانی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی این استان در سامانه منتاک (سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌های کشور) به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: ۸۷۱ طرح با اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومان از این تعداد قابل افتتاح و ۴۳ طرح با اعتباری بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.


بیشتر بخوانید


قناعت اظهار کرد: در مجموع طرح‌های دهه فجر با اعتباری بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان در این استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از این تعداد ۷۹۶ طرح در حوزه عمرانی و زیرساختی و ۱۱۸ طرح در حوزه سرمایه‌گذاری است، بیان کرد: گازرسانی به ۵۴ روستای زیر بیست خانوار، گازرسانی به ۷۷ واحد صنعتی و تولیدی، گازرسانی به ۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن و گازرسانی به ۶ هزار و ۶۱۸ واحد طرح ملی مسکن در سه شهرستان و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۴ واحد تولیدی و صنعتی از جمله این طرح‌هاست.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.