اقتدار جبهه مقاومت ثمره انقلاب و الگوگیری از دفاع مقدس است

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران گفت: نمایش اقتدار جبهه مقاومت که غرب را دچار استیصال کرده، ثمره انقلاب اسلامی و الگوگیری از آموزه ها و فرهنگ دفاع مقدس است.

سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی شامگاه پنجشنبه در آیین یادواره سردار شهید محمد فرومندی و ۲۰۱ شهید والامقام غرب خراسان رضوی در عملیات کربلای چهار و پنج گفت: در جبهه مقاومت، شهید سلیمانی و همرزمانش با بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس توانستند به پیروزی‌های بزرگی دست یابند و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی نیز با همین نگاه حاصل شده است.

وی اظهار داشت: مقاومت دلیرانه امروز رزمندگان جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و ایستادگی رزمندگان کشور‌های اسلامی یمن، عراق و سوریه با تاسی از انقلاب و دوران دفاع مقدس شکل گرفته است.


فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران گفت: امروز جمهوری اسلامی به واسطه اخلاص رزمندگان به عنوان قدرت برتر غرب آسیا مطرح شده است.

وی افزود: سه مولفه قوی داریم که نیاز به مراقبت دارد؛ نیرو‌های مسلح که حاصل خون شهداست، قدرت جبهه مقاومت که دنیا را تکان داده و مرحله سوم انقلاب که ما را به مرکزیت قله نزدیک می‌کند.

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران گفت: شهید فرومندی، سرداری گمنام است و آنطور که باید شناسانده نشده لذا شایسته است در دیار سربداران وی به عنوان الگویی برای سازندگی جامعه معرفی شود.

وی افزود: سردار شهید فرومندی از تفکر بالایی برخوردار و همواره در خط مقدم پیشتاز بود و با حملاتی توفنده در دل دشمن نفوذ کرده و در عملیات‌های مختلف نقشی ارزشمند داشت.

سردار ایزدی گفت: شهدا بزرگانی هستند که در مکتب امام خمینی (ره) حقیقت و مسیر سعادت را شناختند و به پیروی از امام حسین (ع) راه فلاح و رستگاری را پیمودند و در بعثت درونی خود به مراتبی رسیدند که می‌توانند راهبر دیگران باشند.

هر رای انتخابات حرکتی مجاهدانه است

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: رویداد مهم انتخابات را در پیش داریم و هر رای در این انتخابات به مصداق حرکتی مجاهدانه تلقی می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات باشکوه باید همه را بسیج و تشویق کنیم، همچون مجاهدتی که شهدا در جبهه انجام دادند ما نیز باید در این عرصه تلاش کنیم.

اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های یادواره شهید فرومندی و ۲۰۱ شهید غرب خراسان رضوی در عملیات کربلای چهار و پنج بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار