تجهیز و آماده سازی خوابگاه‌های برادران و خواهران دانشجویان بین‌الملل دانشگاه شهرکرد

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه شهرکرد گفت: با توجه به لزوم اسکان دانشجویان بین‌الملل در سایت اصلی دانشگاه شهرکرد تا زمان حضور آنان در دانشگاه، اقدامات و تمهیداتی جهت آماده‌سازی خوابگاه‌های برادران و خواهران مخصوص این دانشجویان انجام شد.

عباس کارگر معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه شهرکرد گفت: با توجه به لزوم اسکان دانشجویان بین‌الملل در سایت اصلی دانشگاه شهرکرد تا زمان حضور آنان در دانشگاه، اقدامات و تمهیداتی جهت آماده‌سازی خوابگاه‌های برادران و خواهران مخصوص این دانشجویان انجام شد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه شهرکرد، تجهیز دوطبقه از خوابگاه دانشجویی حضرت ام‌البنین (س) به امکاناتی نظیر تخت خواب، تشک، پتو، بالشت و... با ظرفیت ۲۳۶ نفر مخصوص دانشجویان پسر، رفع ایرادات تأسیساتی خوابگاه مهمانسرای حضرت ام‌البنین (س) مانند جداسازی و عایق‌کاری کامل آب سرد و گرم، تجهیز و اختصاص حدود ۱۵ واحد از مجموعه مهمانسرای حضرت ام‌البنین (س) به دانشجویان متأهل بین‌المللی دانشگاه و... را از اقدامات انجام‌شده در خصوص دانشجویان بین‌الملل عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


کارگر با بیان اینکه مهمانسرای اصلی دانشگاه شهرکرد در حال تعمیر اساسی است افزود: قرار است با تغییر کاربری در طی چند ماه آینده از این مجموعه با ظرفیت ۵۰ نفر به‌عنوان خوابگاه خواهران دانشجویان بین‌الملل استفاده شود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه شهرکرد اقدامات انجام‌شده را بااعتباری بالغ‌بر ۱۸۰ میلیارد تومان دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار