بهره برداری از کلینیک پنج طبقه بیمارستان غرب شهرکرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: کلینیک پنج طبقه بیمارستان رسالت در ناحیه غرب شهرکرد به‌زودی تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

ارسلان خالدی فر اظهار داشت: در یک‌سال اخیر ۱۰ هزار میلیارد ریال انواع دستگاه‌های سرمایه‌ای غیرمصرفی سنگین مرتبط با حوزه بهداشت و درمان وارد استان شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری‌های اعضای شورای اسلامی شهرکرد در حوزه بهداشت و درمان، افزود: احداث بیمارستان هزار تختخوابی شهرکرد در انتظار دریافت مجوز ماده ۲۳ است و بیمارستان‌های هاجر و آیت‌الله کاشانی تا مدتی دیگر پاسخ‌گوی نیاز مردم برای دریافت خدمات پزشکی نیستند.


بیشتر بخوانید


خالدی فر با اشاره به پیش‌بینی ۱۳۰ هکتار زمین در رحمتیه برای ساخت شهرک سلامت و ۳۰ هکتار به‌منظور احداث باغ سلامت سالمندان، اضافه کرد: در صورت راه‌اندازی شهرک سلامت و راه‌اندازی بیمارستان هزار تختخوابی آمادگی لازم برای جابجایی مطب پزشکان از سطح شهرکرد به این مجموعه وجود دارد.

وی به وارد کردن پنج دستگاه MRI به چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون یک دستگاه رادیوتراپی فوق‌پیشرفته به ارزش چهار هزار میلیارد ریال وارد استان شده است که وضعیت بهداشت و درمان را متحول می‌کند.

خالدی فر ادامه داد: کلینیک پنج طبقه بیمارستان رسالت در ناحیه غرب شهرکرد به‌زودی تکمیل و بهره‌برداری می‌شود و خدمات قابل‌توجهی به مردم ارائه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار