معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور وارد کرمان شد

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با استقبال استاندار کرمان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری وارد کرمان شد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، امروز سه‌شنبه ۱۹ دی ماه، ضمن حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، از مجروحان حادثه تروریستی کرمان عیادت خواهد کرد.

دیدار با خانواده شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، حضور در هنرستان اندیشه نو و گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز این مدرسه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به کرمان است.

حضور معاون رئیس جمهور در بیمارستان شهید باهنر کرمان

نسیه خزعلی و هیئت همراه با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان ضمن عیادت از مصدومان انفجار‌های تروریستی گلزار شهدا با مصدومان این حادثه دیدار و گفت و گو کرد.

همچنین معاون رییس جمهور صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ادای احترام کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور وارد کرمان شد

براساس این گزارش، وی در آیین گرامیداشت شهدای خدمات درمان اداره کل بیمه تامین اجتماعی نیز شرکت کرد.

معاون رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های خود در کرمان به هنرستان اندیشه نو، مدرسه سه شهید دانش آموز شهید عارفه سلمانی پور، شهید فاطمه نظری کدخدا همت آبادی و شهید زهرا هوشمند پناه می‌رود.

دیدار با اعضای هیئت علمی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان و همچنین ملاقات با خانواده شهیدان سلطانی نژاد و نظری از شهدای انفجار‌های تروریستی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های سفر انسیه خزعلی به استان کرمان اعلام شده است.

بنا بر این گزارش، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به منظور دیدار، سرکشی و همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان و عیادت از مجروحان بستری در بیمارستان‌ها و بررسی روند درمان آن‌ها به استان کرمان سفر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار